حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » هنرمندان گلستان در دهه فجر امسال ۸۰۰ برنامه برگزار می‌کنند

رییس حوزه هنری گلستان گفت که هنرمندان این استان همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۸۰۰ برنامه متنوع هنری برگزار می‌کنند.

...

کاوش نیوز: محمود خواجه نژاد در نشست گروه خبری فجر ستاد دهه فجر گلستان اظهار داشت: اجرای شب خاطره، اکران فیلم فجر، برگزاری موسیقی فجر، ساخت ۴۱ قسمت موشن‌گرافی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب ۵۷ گرگان و دشت، برپایی جشن انقلاب در مساجد، نشست هم اندیشی آسیب های اجتماعی، برگزاری مسابقه نقاشی، اجرای نمایش خیابانی و غبارروبی مزار شهدا را از جمله برنامه شاخص هنرمندان استان در برگزاری جشن های انقلاب برشمرد.

مدیرکل کانون پرورشی کودکان و نوجوانان و رییس کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان نیز از برنامه ریزی برای اجرای ۱۷۰ برنامه متنوع در حوزه کودک و نوجوان در ۱۴ شهرستان خبر داد  و گفت: این برنامه ها با همکاری ۶ دستگاه عضو این کارگروه از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش، کمیته امداد و صدا و سیما اجرا می شود.

محبوبه رجب ‌سب افزود: اجرای گروه سرود در فرودگاه گرگان در روز ۱۲ بهمن، نمایش گروه عروسکی ، نشست کودکان با استاندار، بهره برداری از مرکز علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برپایی جشنواره قصه گویی و خاطرات  انقلاب اسلامی، امداد فرهنگی در مناطق مرزی و عشایری اینچه برون گنبدکاووس، پیمان تا ابدیت ویژه راهپیمایی۲۲ بهمن، اجرایی نقالی و شعر خوانی با موضوع انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از کودکان و نوجوانان با اهدا کتاب از جمله برنامه های تدارک دیده شده کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان است.

وی گفت: همچنین جشنواره "مهربان همچون پدر" در قالب خوشنویسی با موضوع گرامی داشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با مشارکت کودکان و نوجوانان استان در ایام دهه فجر برگزار می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان هم در این نشست از تدارک ۸۰ برنامه از سوی کارگروه اصناف و بازاریان استان در دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به تقارن دهه فجر و اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی ، برنامه های این کارگروه در ایام با محوریت گرامیداشت شهدای مقاومت و مدافع حرم است.

درویشعلی حسن زاده افزود: همایش بازاریان و اصناف، آغاز به کار قرارگاه جهاد اقتصادی به همت بسیج اصناف استان، نشست با صنعتگران استان، برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط  استان، بهره برداری از ۳۴ طرح صنعتی  با اعتبار یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال و برگزاری نخستین یادواره شهدای اصناف رامیان از جمله برنامه های شاخص این کارگروه در دهه فجر امسال است.

فرماندار گنبدکاووس نیز از تدارک بیش از ۶۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی به مناسبت گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان در شرق استان خبر داد.

عبدالقدیر کریمی افزود: با توجه به این که گنبدکاووس علاوه بر دو نقطه شهری، دو بخش مرکزی و داشلی برون با ۱۷۰ روستا دارد، بیشتر برنامه های محوری گرامیداشت دهه فجر این شهرستان در مناطق روستایی اجرا خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.