حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » شرایط عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری اعلام شد

شرایط عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری اعلام شدمدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان شرایط عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری را اعلام کرد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ داود طبرسا با بیان این که داوطلبین هیئت مدیره باید جزو مشمولانی باشند که روش غیر مستقیم انتخاب کرده اند، گفت: مهلت ثبت نام تا 24 مرداد بود که مجددا این مهلت تمدید شد و افرادی که در سامانه سجام ثبت نام واحراز هویت شده اند اطلاعات خود را از طریق سامانه (https://setan.seo.ir/) بارگذاری کنند در ضمن داشتن حداقل مدرک کارشناسی مرتبط مورد تأیید مراجع ذی صلاح تحصیلی و سابقه تجربی کافی الزامی است.

وی افزود: هیأت مدیره شرکت‏های سرمایه‏گذاری استانی از طریق برگزاری مجمع عمومی عادی متشکل از سهامداران هر شرکت سرمایه‌گذاری استانی که مجمع آن به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، از بین اشخاص واجد صلاحیت حرفه‏ای براساس اساسنامه شرکت و دستورالعمل تأیید صلاحیت حرفه‏ای مدیران نهادهای مالی مصوب شورای عالی بورس انتخاب خواهند شد و جهت رعایت حقوق سهامداران در انتخاب اعضای هیأت مدیره مدت زمان رأی گیری در مجمع الکترونیک، سه تا شش روز خواهد بود.

وی تاریخ برگزاری مجمع را حداکثر تا دو ماه آینده اعلام کرد و اظهار داشت: هدف اصلی از واگذاری سهام عدالت علاوه بر استقرار و گسترش عدالت در جامعه، مشارکت دادن هرچه بیشتر مردم در اقتصاد به منظور ایجاد و تقویت بخش خصوصی توانمند و واقعی کشور است و از طرفی با توجه به آنکه در حال حاضر سرمایه قابل توجهی در اختیار شرکت سرمایه گذاری استان قرار گرفته است به طوری که این سرمایه حدود 32 درصد تولید ناخالص داخلی استان در سال 98 می باشد و بیشتر هم خواهد شد ضروری است سهامداران شرکت سرمایه گذاری استان و به عبارتی کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‏اند، افرادی را به عنوان اعضای هیئت مدیره این شرکت انتخاب نمایند که واجد صلاحیت حرفه ای لازم باشند.

وی تاکید کرد: صرفاً درخواست هایی امکان بررسی خواهند داشت که تمام مدارک به صورت کامل و بدون نقص در سامانه مذکور بارگذاری و ارسال شوند و به درخواست های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان گلستان در سایت شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه «وسگلستا»می باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.