حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » سهام عدالت در استان گلستان بیش از یک میلیون و 300 هزار سهامدار دارد

سهام عدالت در استان گلستان بیش از یک میلیون و 300 هزار سهامدار داردمدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان تعداد سهام داران سهام عدالت در استان گلستان را یک میلیون و 384 هزار و 281 نفر اعلام کرد.

 

...

به گزاش کاوش نیوز؛ داود طبرسا ضمن تشریح روند اجرای طرح توزیع سهام عدالت از ابتدا اظهار داشت: طرح توزيع سهام عدالت پس از موافقت رهبر معظم انقلاب در خصوص اجراي طرح، از سال 1385 طی هجده مرحله ثبت نام از مشمولین 49 میلیون و 148 هزار و 775 نفر در سراسر کشور سهامدار سهام عدالت شدند.

وی با اشاره به درخواست رییس‌جمهور مبنی بر آزاد سازی سهام عدالت و موافقت مقام معظم رهبری گفت: با ابلاغیه مقام معظم رهبری آزادسازی سهام عدالت با سرعت بالا عملیاتی شد و سازمان خصوصی سازی مقدمات آزاد سازی این سهام را با درج اطلاعات لازم در سامانه سهام عدالت به نشانیwww.samanese.ir فراهم کرد و بر این اساس سهام داران در صورت تمایل به مدیریت سهام خود به صورت مستقیم، تاپایان روز 29 خرداد فرصت داشتند با مراجعه به سامانه سهام عدالت روش مدیریت مستقیم را انتخاب کنند و سهامدارانی که به سامانه مراجعه نکردند نیز به صورت خودکار روش غیرمستقیم برای آنها لحاظ و سهامدار شرکت‏های سرمایه گذاری استانی شدند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ضمن تشریح چگونگی اطلاع از وضعیت پرتفوی سهام عدالت سهامداران تصریح کرد: از دهم خرداد ماه جاری تمام دارندگان سهام عدالت، می توانند با مراجعه به درگاهwww.sahamedalat.irاز وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع و نسبت به ثبت و ویرایش شماره شبا حساب و شماره همراه خود اقدام کنند.

به گفته وی در استان گلستان تعداد 459294 نفر به ارزش سهام اولیه 2515 میلیارد ریال روش سهامداری مستقیم(33%) و تعداد 934987 نفر به ارزش اولیه سهام 5081 میلیارد ریال روش غیرمستقیم(67%) را انتخاب کردند.

طبرسا در خصوص پذیرش شرکتهای سرمایه گذاری استانی در بازار سرمایه گفت: در مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استان گلستان در اول شهریور ماه سال جاری افزایش سرمایه شرکت مصوب و در تاریخ پنجم شهریور جاری در سامانه اداره ثبت شرکتها ثبت شد.

وی در خصوص ترکیب پرتفوی شرکت سرمایه گذاری استانی را مشتمل بر سهام شرکت‌های فلزات اساسی، بانکی، پالایشگاهی، خودرو سازی اعلام کرد و افزود: ارزش پرتفوی در یکم تیرماه، مبنای سرمایه جدید شرکت بوده و افزایش قیمت سهام شرکت‌های موجود در پرتفوی شرکت تا اول تیرماه سالجاری حدود 120 هزار میلیارد ریال بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.