حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » خبرنگاران دیده بان های امین نظام هستند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

خبرنگاران دیده بان های امین نظام هستند

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از خبرنگاران به عنوان دیده بان های امین نظام یاد کرد.

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز، قدرت ا... عابدی در آیین متمرکز گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر حق شناس استاندار استان و دکتر خدادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: خبرنگار با قلم و اندیشه اطلاع رسانی کرده و در نظام جمهوری اسلامی اقدامات دستگاه های اجرایی را به گوش مردم می رساند.

وی خبرنگاران را همکاران خود در مجموعه مدیریت و برنامه ریزی معرفی کرد و افزود: رسالت خطیری در این بین به دوش خبرنگاران نهاده شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نوع نگاه در سازمان را نگاه کاملا توسعه ای در اشکال مختلف آن دانست و اظهار داشت: در این برنامه توسعه ای، انسان، فضا و محیط یکپارچه بررسی  و ظرفیت هایی که در حوزه سرزمینی است با دانش موجود داده شده و به بهره برداری می رسد.

 عابدی به پروژه های مهم و اولویت دار استان اشاره کرد وافزود: از پروژه های مهم در سفر اخیر دکتر نوبخت به استان ساخت سه هزار واحد مسکن برای محرومان استان با200 میلیارد تومان منابع اعتباری است که این تفاهم نامه ساخت میان سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد و امضاء شد.

وی همچنین از تامین منابع که صیادان گمیشانی که نتوانسته بودند حق و حقوق خود را وصول کنند، خبر داد و افزود: در سفر دکتر نوبخت به استان این دغدغه صیادان با تصویب ابلاغ اعتبار 24 میلیارد تومانی حل و فصل و 870 صیاد با دریافت 28 میلیون تومان کارت مجوز صیادی شان تمدید شد.

وی از پروژه بزرگ کاسپین طلایی با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری یاد کرد و افزود: با راه اندازی این پروژه 750 هزار تن تخم مرغ در سال 1398 و 1399 در استان تولید شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از موضوع پیگیری خرید گوجه فرنگی حمایتی در هفته گذشته خبر داد و افزود: رقم اعتباری برای حمایت از این طرح 40 میلیارد تومان بود که با درخواست و پیگیری استاندار این رقم به 60 میلیارد تومان افزایش یافت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.