حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » آغاز فاز اول عملیات احداث ۴۰۰ واحد مسکن جوانان گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز فاز اول عملیات اجرایی احداث ۴۰۰ واحد مسکن جوانان در استان گلستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان خبر داد که از 80 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 15 ساله برخوردارند.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ سیدمحمد حسینی گفت: 65 هزارمین واحد مقاوم سازی شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با حضور استاندار گلستان و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در گرگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین امروز تعدادی از پروژه های بنیاد مسکن استان در شهرستان گرگان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی احداث 250 واحد مسکن محرومین در شهرستان گرگان با اعتبار بیش از 16 میلیارد تومان خبر داد و اظهارداشت: این واحدها در راستای طرح احداث 3 هزار واحد مسکن ویژه محرومان استان گلستان است.

حسینی خاطرنشان کرد: این واحدها علاوه بر تسهیلات 40 میلیون تومانی با کارمزد 5 درصد و بازپرداخت 15 ساله، از 25 میلیون تومان کمک بلاعوض نیز برخوردار هستند و صدور پروانه، نقشه و نظارت بر ساخت آن نیز رایگان و هزینه آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: کلنگ عملیات متمرکز اجرایی  8 پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان با رویکرد گردشگری نیز با حضور استاندار گلستان به زمین زده می شود.

وی تصریح کرد: 98670 مین جلد سند مالکیت صادره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با مشارکت اداره ثبت اسناد و املاک امروز در مراسمی با حضور استاندار گلستان اهدا خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.