حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » مشترکین در ساعات ۱۳ الی 17 یک ساعت کولر خود را خاموش کنند

مدیرعامل توزیع برق گلستان از مشترکین خواست در ساعات ۱۳ الی 17 عصر حداکثر یک ساعت کولر گازی خود را در منزل و یا محل کار خاموش کنند.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مهندس علی اکبر نصیری در دیدار با مجمع نمایندگان مردم گلستان درمجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تشکر و قدردانی از همراهی خوب مردم شریف استان در پویش مردمی مدیریت مصرف گفت: با رعایت این اقدام تامین برق پایدار برای همه شهروندان و روستائیان استان میسر و احتمال خاموشی ها به صفر می رسد.

وی اظهار داشت: بازسازی و استاندارد کردن شبکه های آسیب دیده توزیع برق از سیل ۹۸ و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و جایگزینی آنها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم این شرکت در سال جاری است و با پیگیری لازم پس از تامین اعتبار از سوی شرکت توانیر و یا منابع استانی اجرای آنها در دستور کار شرکت قرار می گیرد.

در این دیدار مجمع نمایندگان گلستان جهت تخصیص اعتبارات برای ترمیم شبکه های فرسوده شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام آمادگی کردند.

مجمع نمایندگان استان گلستان نیز ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در سطح استان بر لزوم تداوم خدمات رسانی به مردم شریف در شرایط کنونی با توجه به شیوع کرونا تاکید کردند.

نمایندگان استان ضمن اعلام آمادگی جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه های فرسوده برق خواستار پیگیری بیشتر شرکت توزیع برق استان در این زمینه شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.