حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی مشترکان گلستانی به شرکت برق گلستان

مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه گلستان از بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی مشترکان خانگی، اداری و صنعتی به شرکت برق گلستان پس از شیوع کرونا خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ علی اکبر نصیری اظهار کرد: بدهی مشترکان شرکت در اسفندماه سال گذشته کمتر بود اما با شیوع کرونا و مهلت دو ماهه ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی انباشت شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از درآمدهای شرکت از محل فروش برق است، ضمن تأکید بر مدیریت مصرف برق از مشترکان خواست نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه گلستان ادامه داد: سال گذشته مشترکان گلستانی با مدیریت مصرف ۷۰ مگاوات صرفه‌جویی برق داشتند که از این محل ۷۰۰ میلیارد تومان به استان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه مصرف برق استان در شرایط عادی حدود ۳۷۵ تا ۴۰۰ مگاوات است، اضافه کرد: چهارشنبه گذشته رکود مصرف برق امسال زده شد و ۹۲۴ مگاوات برق مصرف شد.

نصیری با این توضیح که برای مدیریت مصرف برق در استان با بخش‌های مختلف صنعتی، اداری و کشاورزی تفاهم‌نامه امضاء کرده‌ایم، تصریح کرد: امسال هم پیش بینی می‌کنیم با مدیریت مصرف و تغییر ساعت کاری ادارات بتوانیم ۱۰۰ مگاوات برق در استان صرفه جویی کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.