حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » موردی از کرونا در گلستان مشاهده نشده است

موردی از کرونا در گلستان مشاهده نشده است معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در گلستان گزارش نشده است.

...

به گزارش کاوش نیوز؛ سراج الدین عارف نیا، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: آنفلوانزای نوع دو در گلستان کنترل شده و در بحث دارو هیچ مشکلی نداریم.

وی با اشاره به آمار مرگ و میر در آنفلوآنزای نوع دو افزود: با شروع موج دوم انفلوآنزا مرگی بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش نشده است، تنها یک مورد مرگ گزارش شده که فرد فوت شده مبتلا به سرطان پیشرفته بوده و امیدی به بهبود وی نبوده است و ابتلا به آنفلوآنزا فوت این فرد را چند ماه تسریع کرده است.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر روزانه حداکثر ۱۰ الی ۱۵ نفر در بیمارستان‌های استان بر اثر ابتلا به آنفلوانزا بستری می‌شوند و مدت درمان بسته به بدن هر فرد دو تا پنج روز تخمین زده می‌شود.

عارف نیا تصریح کرد: در حال حاضر بحث مهم ویروس کرونا بوده که تمهیدات لازم برای مقابله با این بیماری اندیشیده شده است و دو گروه در فرودگاه گرگان و مرز اینچه برون اسکان پیدا کرده و وضعیت مسافران را بررسی می‌کنند.

وی افزود: تاکنون مورد مشکوک به کرونا در گلستان شناسایی نشده و یک دانشجوی چینی ساکن گرگان بعد از دو هفته قرنطینه شدن در تهران می‌تواند به استان باز گردد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.