حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » بیمارستان صیادشیرازی گرگان برای درمان بیماران کرونا قرنطینه شد

بیمارستان صیادشیرازی گرگان برای درمان بیماران کرونا قرنطینه شددانشگاه علوم پزشکی، درمان و بهداشت گلستان روز شنبه اعلام کرد: بیمارستان صیاد شیرازی گرگان بطور کامل برای درمان بیماران تنفسی و مشکوک به کرونای این استان قرنطینه شد و دیگر بخش‌های آن به طور موقت به مراکز درمانی دیگر انتقال یافت.

...

کاوش نیوز: بر اساس اعلام مدیر ارتباط با رسانه‌های دانشگاه علوم پزشکی، درمان و بهداشت گلستان، بخش زنان و زایمان، زایشگاه و ان‌آی‌سی‌یو این بیمارستان به بیمارستان حکیم جرجانی، بخش قلب و جراحی به بیمارستان پنج آذر، بخش تالاسمی، آنکولوژی و اطفال به بیمارستان ارتش و بخش نوزادان به طور موقت به بیمارستان طالقانی منتقل شد.

علی متکی اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد کرونا گلستان، تمام کارورزهای بخش جراحی و زنان در بیمارستان صیادشیرازی و کارورزهای بخش کودکان در بیمارستان طالقانی به ارایه خدمت خواهند پرداخت.

بیمارستان های بندرگز، گنبدکاووس و مینودشت برای درمان بیماران کرونای استان گلستان در نظر گرفته شده است.

همچنین یک شرکت بازرگانی و صنعتی فعال در گلستان اعلام کرد که در راستای فعالیت های خود، لنت ترمز، شمع، وایر، صافی بنزین، واشرجات و سایر لوازم مورد نیاز خودروی پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های گرگان را به طور رایگان در اختیار آنان قرار خواهد داد.

مدیریت این شرکت که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت: این کار با هدف حمایت از پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های گرگان که در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس قرار دارند، درحال انجام است.

همچنین یک واحد نانوایی در گرگان با نصب کاغذ نوشته‌ای با عنوان "درود بر پرسنل خط مقدم" اعلام کرد که نان و شیرینی این واحد برای پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های ۵ آذر و صیاد شیرازی گرگان رایگان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.