حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » در این روز برنامه‌ریزی ده ساله دشمن شکست خورد

در این روز برنامه‌ریزی ده ساله دشمن شکست خورد

به گزارش کاوش نیوز،این روز ها مردم عزیزمان با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند که منشاء آن به فتنه های دشمن بر می گردد این را همه می دانند اما مسولان و مجریان ما با آگاهی از این همه فتنه تعهدات را به فرصت تبدیل نکرده اند و اینجاست که حضرت آقا آتش به اختیار را مطرح کردند و از مردم و دلسوزان انقلاب خواستند تا هر جا که نیاز هست فتنه ها را شناسایی و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

تا چند روز دیگر به 9 دی و قیام مردم ایران در مقابل فتنه ها نمانده است روزی که مردم غیور کشور برای بار دوم انقلاب را پایه گداری کردند و فتنه سال 1388 را در نطفه سرکوب ساختند.به همبن مناسبت گذری به فتنه های سالهای اخیر خواهیم داشت

  برنامه‌ریزی ده ساله دشمن برای فروپاشی نظام اسلامی در سال ۷۸ و ۸۸

رهبرمعظم انقلاب فرمودند: دشمنان ما تصور میکردند با رحلت امام، آغاز فروپاشی این نظام مقدس کلید زده خواهد شد. آنها خیال می کردند امام که رفت، بتدریج این شعله خاموش خواهد شد، این چراغ خاموش خواهد شد. بعد، مراسم تشییع جنازه‌ی امام، آن احساسات مردم، آن حرکت عظیم مردم در حمایت از کاری که خبرگان کردند، اینها را مایوس کرد. یک برنامه‌ریزی ده ساله کردند - این تحلیل من است، این به معنای اطلاع نیست؛ تحلیلی است که قرائن آن را برای ما اثبات میکند - ده سال بعد امیدوار بودند که نتیجه بدهد. سال ۷۸ که آن حوادث پیش آمد، آن کسی که این حوادث را خنثی کرد، مردم بودند. روز بیست و سوم تیر سال ۷۸ مردم آمدند در خیابانها، توطئه‌ی دشمن را که سالها برایش برنامه‌ریزی کرده بودند، در یک روز باطل کردند. آن روز گذشت.

موج دوم، باز یک برنامه‌ریزی ده‌ساله بود تا سال ۸۸ . به نظرشان فرصتی به دست میآمد. به خیال خودشان زمینه‌ها را آماده کرده بودند. مطالباتی هم مردم داشتند - مردمی که وابسته‌ی به نظامند، وفادار به نظامند - فکر کردند از این مطالبات بتوانند استفاده کنند؛ لذا آن قضایای سال ۸۸ به وجود آمد. دو سه ماه تهران را متلاطم کردند - البته فقط تهران را - دو سه ماه توانستند دلها و ذهنها را به خودشان مشغول کنند. اینجا هم مردم آمدند توی میدان. بعد از آنکه باطنها ظاهر شد، در روز قدس مردم دیدند که اینها حرف دلشان چیست، در روز عاشورا فهمیدند که اینها عمق خواسته‌هاشان تا کجاست، مردم عزیز ما به میدان آمدند و حماسه‌ی نه دی را به راه انداختند. نه فقط در تهران، بلکه در سراسر کشور، میلیونها نفر در روز نهم دی، بعد هم بلافاصله در بیست و دوی بهمن آمدند توی میدان، غائله را ختم کردند. این، هنر مردم است.

 

فتنه اقتصادی از دیگر  فتنه ها  با نام رمز مذاکره

فتنه اقتصادی از دیگر  فتنه ها  با نام رمز مذاکره این فتنه با اسم رسم مذاکره از سال ۹۲ آغاز شد. هدف این فتنه نیز عادی سازی رابطه با آمریکا با به زانو درآوردن نظام اسلامی است. در این فتنه سخت ترین روش ها انتخاب شده است که عبارتند از کاهش ارزش پول ملی، افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت ها، فقیرتر کردن مردم، بی اعتمادی به نظام اسلامی، ناامید کردن مردم، تعطیلی تولید، بیکاری کارگران، شورش و بحران امنیتی در خیابان ها، تهدید به شروع جنگ،عملیات های تروریستی از جمله حمله داعش به مجلس و اهواز، متفرق کردن مردم، زمینه سازی برای جنگ داخلی، تضعیف بنیه دفاعی و زیر سوال بردن دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب از دیگر روش‌ها در این فتنه بود.اما فتنه امسال گروهک منافقین از دو سال گذشته طراحی‌های فراوانی برای فتنه 98 کرده بود. همه دشمنان تحت رهبری صهیونیزم جهانی وارد میدان مبارزه با مردم و نظام اسلامی شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید: فتنه‌ای اخیر  حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در صحنه های مختلف ظرف ۴۰ سال گذشته از امت اسلام و ملت بزرگ ایران دریافت کرده بود.

سردار پاسدار حسین سلامی خطاب به ملت ایران بیان می کند: ملت عزیز ایران، باور کنید در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم. هم‌اینک در این لحظه شما در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستید. باور کنید جنگی که در این روزها در خیابان‌های ما آغاز شد،  سناریو کامل جهانی بود. این جنگ تمام شد. شما دقیق عمل کردید. آن لحظاتی که نباید به پیاده نظام دشمنان می‌پیوستید؛ نجیبانه صف‌تان را از دشمنان جدا کردید.

وی می گوید:" به  صهیونیست‌ها می‌گویم شما منتظر آمریکا نباشید که دیر می‌آید. بعد از نابودی شما آمریکا می‌آید. آن وقت همه چیز دیر است. بدانید ما با شکست سریالی شما در همه صحنه‌ها با هدایت یک فرد الهی که امتداد امامت ائمه اطهار (ع) است، یک پیشوای جانباز، یک امام فداکار که در لحظه‌های سخت تاریخ اسلام و ایران، آبروی خود را با خدا معامله می‌کند، آن مرد بزرگی که در نزدیکی ما است، در قلب همه ما خانه دارد. کسی که در عمق خاک دشمن نفوذ کرده است آنها را به عقب رانده"

9 دی پایه گذار حمایت ملت از انقلاب و اسلام است و فتنه های که هر ساله با روش های متعدد وارد میدان می شوند هرگز نمی تواند ذره ای خشه به اعتقادات  این ملت وارد سازد. همانطور که امسال هم 9 دی دیگری تکرار خواهد شد. این مردم ایران هستند که همیشه برای حمایت و حفاظت از انقلابشان در صحنه حاضر هستند و 9 دی روزی است که هر سال به بصیرت مردم می افزایدو پیامش به فتنه گران روشن است که ما همیشه در صحنه حاضر هستیم. 9 دی  بصیرت و میثاق امت با ولایت را به نمایش می گذارد.9 دی روز نمایش ولایتمداری، ملت و روز  دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی است 9 دی پشتیبان ولایت بودن است  9 دی خشاب خنثی سازی فتنه هاست.

در این ایام یکبار دیگر یاد و خاطر حضرت آیت اله طاهری این عمار امام و رهبری و حماسه ۸ دی ماه سال ۱۳۸۸ را گرامی می داریم؛ خاطره غیور مردان و زنانی که بصیرت و ایمانشان در تاریخ ماندگار شد و در صفحه تاریخ نگاشتند که گرگان در ۸ دی پیشتاز حماسه ۹ دی ماه ۱۳۸۸ می شود. مردم ولایت مدار گلستان حماسه ای جاویدان در8 و9  دی آفریدند.

 

 نویسنده: رقیه بشارت نیا


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.