حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » 2700 تخت بیمارستانی در گلستان وجود دارد/ کمبود 2000 تخت بیمارستانی در استان

2700 تخت بیمارستانی در گلستان وجود دارد/ کمبود 2000 تخت بیمارستانی در استانرئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت های ما بالاست، گفت: بر اساس سند 1404 حدود 2 هزار تخت بیماستانی در استان نیاز داریم.

...

کاوش نیوز: دکتر عبدالرضا فاضل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در استان گلستان 16 بیمارستان دولتی و 6 بیمارستان خصوصی و 3 بیمارستان غیر دولتی داریم.
وی با اشاره به اینکه سعی کردیم عدالت درمانی را رعایت کنیم، افزود: در حال حاضر متخصصین زنان و زایمان، اطفال، داخلی، جراحی و بیهوشی در حال حاضر را در تمامی شهرستانها داریم.
فاضل ادامه داد: در بخش فوق تخصصی اقدامات در دو شهرستان گرگان و گنبد کاووس به صورت متمرکز، هم در بخش خصوصی به هم در بخش دولتی ارائه می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتال را در تمامی بیمارستان ها به جز بیمارستان خان ببین داریم.
وی بیان کرد: 2700 تخت بیمارستانی در استان داریم که حدود 2000 تخت دیگر نیاز داریم.
فاضل گفت: در حال حاضر 400 تخت ویژه شامل آی سی یو، پی ای سی یو، اطفال و سی سی یو بیماران قلبی در استان داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ادامه گفت: به مناسبت دهه فجر درمانگاه طب ورزش را در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان برای بیماران خاص اندام تحتانی پا و زانو افتتاح خواهیم کرد.
وی افزود: همچنین در این مدت مرکز شبانه‌روزی جامع سلامت گمیشان در منطقه محروم با جمعیتی بین 50 تا 60 هزار نفر افتتاح خواهیم کرد. مرکز شبانه‌روزی جامع روستای کرند نیز در شهرستان گنبدکاووس افتتاح خواهد شد.
فاضل در پایان تصریح کرد: کلنگ زنی 15 خانه بهداشت در شهرستان‌های مختلف استان نیز در ایام دهه فجر امسال انجام خواهد گفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.