حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » ثبت نام ۲۴۰۰ داوطلب جهادی استان گلستان در «مهرواره محله همدل»

 ثبت نام ۲۴۰۰ داوطلب جهادی استان گلستان در «مهرواره محله همدل»حجت‌الاسلام رضا دیلمی گفت: تاکنون دو هزار و 400 نفر از قشر جهادی استان گلستان برای حل مسائل و مشکلات محله خودشان در «مهرواره محله همدل» ثبت نام کردند.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ حجت‌الاسلام رضا دیلمی اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان، با موضوع « تحقق زنجیره تواصی به حق و نشر فضیلت‌ها » عملیات فرهنگی، اجتماعی و قرآنی فصل بندگی با ۱۵ کارگروه تخصصی با موضوعات مختلف در گلستان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت عظیم تشکل‌های دینی و انقلابی با راهبری شبکه تبلیغی در کارگروه‌های مختلف همچون «تبلیغ نوین، شناخت رسانه، کودک و نوجوان، مساجد، هیئات مذهبی، بانوان، محتوا و ارتباطات» اجرا شد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری طرح محله همدل، ابراز کرد: این طرح با هدف «ایجاد وحدت، همدلی، همبستگی اجتماعی، هم افزایی، امید آفرینی، خدمت رسانی و حل مشکلات محلات» در محلات این استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تاکنون علاوه بر اعزام گروه های جهادی، حدود دو هزار و ۴۰۰ نفر از مردم استان در محلات مختلف به‌عنوان داوطلب جهادی، برای حل مسائل و مشکلات محله خودشان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ در این طرح، ثبت نام کردند که این روند تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

دیلمی گفت: همچنین در طول ماه مبارک رمضان با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا، مساجد سراسر استان به‌عنوان پایگاه تواصی به «حق و به صبر» و «مدیریت بحران» با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در سطح استان برگزار کردند.

سمعاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بحث تولید محتوا در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با رویکرد به میدان آوردن مردم درخصوص حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، دنبال می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.