حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » گشت مشترک پلیس و توزیع برق با هدف کاهش سرقت از تجهیزات

گشت مشترک پلیس و توزیع برق با هدف کاهش سرقت از تجهیزاتگشت مشترک پلیس پیشگیری گلستان و توزیع برق استان با سرکشی از تاسیسات و شبکه های توزیع برق و برخورد جدی با سارقان تجهیزات شبکه ها و تاسیسات برق از اهداف این مانور است.

...

به گزارش کاوش نیوز؛ منوچهر بهمنی نیا افزود: شب گذشته با همکاری فرماندهی کل انتظامی استان، ریاست پلیس پیشگیری از سرقت استان، فرماندهی انتظامی شهرستانها، بسیج و نیروهای توزیع نیروی برق استان با به کار گیری کلیه تجهیزات لجستیکی مدیریت ها و خودروهای انتظامی، مانوری متشکل از  ۴۲ اکیپ در شهرستانهای گرگان، آق قلا و غرب استان برگزار شد که این مانور در جهت کاهش سرقت از تجهیزات و بروز هر گونه مشکلات برای شهروندان است.

وی با اشاره به شناسایی مالخرهای موجود در استان و نقاط آلوده به سرقت  تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق در استان اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی و استفاده از نیروهای خبره و متخصص با طرح‎ برنامه‎های متناسب با نقاط آلوده از سرقت تجهیزات برق جلوگیری نمائیم.

بهمنی نیا با بیان اینکه مهمترین هدف شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، تأمین برق مطمئن و پایدار و فراهم نمودن رضایتمندی مردم و مشترکین برق استان گلستان است، تأکید کرد: شرکت برق یکی از شرکت‎های خدمات‎رسان است و اینکه افرادی با سرقت تجهیزات برق و بروز خاموشی به رضایتمندی مردم از نظام آسیب وارد کنند پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی ماهانه این طرح در کنار طرح های دیگر شرکت، شاهد کاهش میزان سرقت تجهیزات برقی در استان باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.