حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » دستگیری ۲ شرور سرقت به عنف در گنبدکاووس

دستگیری ۲ شرور سرقت به عنف در گنبدکاووس فرمانده انتظامی گنبدکاووس اعلام کرد که با تلاش ماموران پلیس امنیت و آگاهی انتظامی این شهرستان مرزی، ۲ شرور سابقه‌دار که اقدام به سرقت به عنف می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

...

کاوش نیوز: سرهنگ محمود علیفر اظهار داشت: این ۲ شرور سابقه‌دار که با زور و با استفاده از سلاح گرم و سرد اقدام به تهدید شهروندان و صاحبان کسب گنبدکاووس و سپس سرقت وسایل آنها می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در آخرین سرقت که چند روز قبل انجام شد، این افراد با زور و تهدید موتورسیکلت یکی از شهروندان گنبدکاووس را سرقت کردند که پس از حضور ماموران در محل و باتوجه به مشخص نبودن هویت آنها، عملیات شناسایی آغاز شد که در نهایت با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت و آگاهی انتظامی گنبدکاووس، سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: دستگیر شدگان که از محل اختفای آنها چندین سلاح‌ گرم و سرد از جمله یک قبضه اسلحه "وینچستر" کشف و ضبط شد تاکنون به پنج فقره سرقت به عنف از یک کافی نت، ۲ فروشگاه تلفن همراه و ۲ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از کشف ۱۴ هزار و ۱۴۰ نخ سیگار قاچاق و ۳۴۴ قلم لوازم بهداشتی قاچاق از چهار واحد صنفی این شهرستان خبر داد و گفت: کشف و ضبط این اقلام در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا  و برخورد با وارد کنندگان کالای خارجی قاچاق و با همکاری مشترک بازرسان اداره صنعتف معدن و تجارت گنبدکاووس انجام شد.

سرهنگ علیفر، ارزش اقلام کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با دستور مقام قضایی این چهار واحد متخلف پلمب و صاحبان آن با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

 

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.