حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » ظرفیت‌های حرفه‌ای پلیس افزایش یابد/ آموزش اولویت نیروی انتظامی کشور

ظرفیت‌های حرفه‌ای پلیس افزایش یابد/ آموزش اولویت نیروی انتظامی کشور

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برای تحقق اولویت‌های پلیس در سال ۹۵ توجه به آموزش در درون سازمان باید در اولویت قرار گیرد.

 

...

ظرفیت‌های حرفه‌ای پلیس افزایش یابد/ آموزش اولویت نیروی انتظامی کشور

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برای تحقق اولویت‌های پلیس در سال ۹۵ توجه به آموزش در درون سازمان باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش کاوش نیوز، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: تاکید ویژه ما به فرماندهان نیروی انتظامی در سطح کشور توجه جدی به آموزش نیروی انسانی است و در یک دهه گذشته تعداد شهرها در کشور به 400 شهرستان رسیده و نیاز کشور به نیروی انسانی افزای یافته اما باید با افزایش توان دورنی این نقصان را جیران کنیم.

وی افزود: باید ظرفیت‌‎های حرفه‌ای پلیس افزایش یافته و این افزایش بر اثر تکرار مداوم به وجود می‌آید، تکرار و بازآموزی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال‌های 95 و 96 است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: توان آموزشی در نیروی انتظامی کشور ارتقا پیدا می‌کند و نحوه برخورد با مردم از دیگر اولویت‌های اساسی ما است و مهارت‌افزایی و ارتقای اخلاق‌مداری از اولویت‌های ما در قرارگاه آموزشی است.

مؤمنی گفت: استان گلستان جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و علی‌رغم اینکه استانی مرزی بوده و معبر میلیون‌ها زائر است اما در همه حوزه‌ها و به ویژه در امنیت شرایط خوب و مطلوبی دارد که جز با هماهنگی و همکاری مردم به وجود نمی‌آید.

به گفته وی رویکرد نیروی انتظامی مردم محوری است و امنیت محصولی اجتماعی است که با همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور به وجود می‌آید و با این نگاه نیروی انتظامی به‌ تنهایی مسئول امنیت نیست بلکه نیازمند همراهی و همکاری مردم و دستگاه‌ها است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: نگاه پلیس به امنیت محور است در سراسر جهان کشوری نداریم که ناامن بوده و پیشرفته نیز باشد امنیت یک بخش یا صنعت نیست بلکه یک فضا است که در آن توسعه، امنیت و عدالت معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت نیز مانند سلامتی برای جامعه ضروری است گفت: توسعه کشور با امنیت به دست می‌آید و حضور مردم و هماهنگی دستگاه‌ها در آن مؤثر است.

مؤمنی اظهار کرد: اولویت‌های سال 95 در نیروی انتظامی شامل مواردی مانند مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقابله با سرقت و جرائم عمده و خشن، امنیت اجتماعی و اخلاقی، مقابله با مواد مخدر در بخش‌های ورود، توزیع، عرضه، پیشگیری و درمان و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.