حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان گلستان برگزارشد

 

 یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان گلستان، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، و دانشگاه علمی و کاربردی گرگان یک و خوشه فرش در تالار خلیج فارس برگزار شد.

...

 

 یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان گلستان، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، و دانشگاه علمی و کاربردی گرگان یک و خوشه فرش در تالار خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش کاوش نیوز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان گلستان  گفت: کارآفرین کسی است که با بررسی موقعیت ها و فرصت ها و ارائه خلاقیت و نوآوری و بررسی امکانات موجود دست به فعالیت اقتصادی می زند.

سعید مازندرانی اظهار کرد: کارآفرینان باید مورد حمایت قرار گیرند و کارآفرینی واژه ای است در جهان رشد و نمود پیدا کرده و توسعه اقتصادی کشورهاست.

وی افزود: هرچند کارآفرینان به این حوزه ورود کرده اند اما با وجود تلاش ها، جنگ و ستیز ها با بحران ها و بروکراسی های اداری و ... نتوانسته ایم از ظرفیت کارافرینان بهره ببریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بابیان اینکه مهم ترین اثرات کارآفرینی اشتغال و تحرک در بازار می شود، ادامه داد: هم اکنون سیر بیکاری استان از سنتی به سمت صنعتی تغییر کرده است و توقع و انتظارات از بازار کالا بالا رفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دانشگاهها باید جایگاهی برای ظهور و بروز کارآفرینی براساس علم، تکنولوژی و دانایی محوری باشند.

دکتر مازندرانی افزود: بومی سازی فعالیتهای کارآفرینی یکی از وظایف دانشگاهها و موسسات آموزش عالی است.

وی خاطر نشان کرد: 172کارآفرین برای حضور در این جشنواره ثبت نام کردند که بعد از مراحل شهرستانی، استانی و کشوری، 5 کارآفرین در حوزه صنعت و خدمات حائز رتبه های برتر شدند.

وی یادآور شد: کارآفرینان حوزه کشاورزی در این جشنواره حضور نداشته اند که با وجود دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، امیدواریم در سالهای آینده در این زمینه شاهد تاثیرات مثبت باشیم.

وی از تشکیل کانون کارآفرینی در استان خبر داد و خواستار توجه ویژه به فرهنگسازی و بومی سازی کارآفرینی در گلستان شد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که همچنان با تورم نیرو در ادارات دولتی و بهره وری پایین نیروها در مراکز دولتی و شبهه دولتی مواجه هستیم باید به کارآفرینی توجه ویژه به کارآفرینی داشته باشیم.

پریسا سادات موسوی

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.