حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » با بهره برداری از طرح پرورش ماهی در قفس 30 نفر شاغل شدند

در طرح پرورش ماهی در قفس در شهرستان گمیشان برای 10 نفر اشتغالزایی مستقیم و دوبرابر آن اشتغالزایی غیر مستقیم به وجود آمد.

...

به گزارش کاوش نیوز؛ استاندار گلستان در آیین شکرانه ایجاد 150 هزار شغل در جزیره آشوراده که به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی برگزار شد، گفت: این ستاد نسبت به تهیه 10 قفس به ظرفیت تولید 40 تن طی نیمه اول و دوم سال با اعتبار 600 میلیون تومان اقدام نموده که می تواند تأثیر بسیار خوبی در ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان محروم گمیشان و کمک به صیادان این منطقه داشته باشد.

دکتر هادی حق شناس با اشاره به جزییات طرح مذکور در استان گلستان گفت: هر یک از این قفس ها، ظرفیت تولید 2 تن ماهی را دارد که هدف گذاری اولیه 250 تن است اما ظرفیت های سواحل شمال خصوصا استان گلستان بیش از این است.

وی افزود: این طرح هم توجیه اقتصادی و هم ایجاد اشتغال پایدار را به همراه دارد و امیدواریم مردم استان گلستان و خصوصا شهرستان محروم گمیشان بتوانند از مزایای این طرح بهره لازم را ببرند.

گفتنی است پیشنهاد اجرای 1500 طرح اشتغالزایی با اعتبار 179 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 6564 نفر در استان گلستان به ستاد ارائه شده که در آینده ای بسیار نزدیک بهره برداری از این طرح ها صورت می گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.