حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » تا سه ماه آینده دکل نفت در گمیشان نصب می شود

تا سه ماه آینده دکل نفت در گمیشان نصب می شوداستاندار گلستان از نصب دکل نفت در منطقه شهرستان گمیشان تا سه ماه آینده خبر داد.

 

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ دکتر هادی حق شناس در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: فعالیت شرکت حفاری برای انجام پروژه اکتشاف نفت در شهرستان گمیشان به زودی آغاز می شود و می توان پیش‌بینی کرد که نتیجه این پروژه ظرف یکسال آینده مشخص شود.

وی اظهار کرد: در دنیا به ازای حفر سه چاه، از یک چاه به نفت می رسند اما در ایران براساس نظر کارشناسان از حفر دو چاه یکی از آنها به نفت یا گاز می رسد.

دکتر حق شناس با تشریح دستاوردهای دولت در استان گلستان در تولید محصولات کشاورزی گفت: با تلاش ها و اقدامات حمایتی دولت، هم اکنون در این استان یک سوم دانه‌های کلزای کشور تولید می‌شود و استان گلستان در این بخش رتبه نخست را دارد.

وی افزود: وجود سه اقلیم گرم و خشک، کوهستانی و معتدل در استان گلستان باعث شده محصولات مختلفی از جمله، زیتون، زعفران، گندم، توت فرنگی و گیلاس و در مجموع انواع محصول های کشاورزی و باغی کشت شود.

وی تولید گندم مرغوب، زیتون، پرورش میگو صادراتی، ید دارویی و نمک را از دیگر محصولات این استان برشمرد و اظهار داشت: محصول‌های انحصاری با برندهای خاص در گلستان وجود دارد اما متاسفانه به خوبی به مردم معرفی نشده است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه روزانه ۵۰۰ تن از گوشت مرغ تولیدی در گلستان برای تامین بازار به استان تهران ارسال می‌شود، افزود: از هر هشت عدد تخم مرغ تولید شده در کشور یک عدد آن مربوط به استان گلستان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.