حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » هدف پذیره نویسی پالایشی یکم، مردمی کردن اقتصاد است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان:

هدف پذیره نویسی پالایشی یکم، مردمی کردن اقتصاد است

هدف پذیره نویسی پالایشی یکم، مردمی کردن اقتصاد استمدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان هدف پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) "پالایشی یکم" را مردمی کردن اقتصاد دانست.

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ داود طبرسا سرمایه گذاری در شرکت های معتبر را حق مردم دانست و افزود: پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکان پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.

وی امکان دسترسی آحاد مردم کشور به بازار سرمایه، انتفاع از رشد این بازار و برخورداری عموم مردم از تخفیف قابل اعطا به سهام را از دیگر مقاصد واگذاری آن به مردم اعلام کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با اشاره به رقم پنج میلیون تومانی سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی اظهار داشت: پس از اتمام پذیره نویسی و اخذ مجوز فعالیت صندوق از سازمان بورس و اوراق بهادار، سهام موضوع فعالیت این صندوق با اعمال ۲۰ درصد تخفیف به قیمت پایانی سهم در روز معاملاتی قبل از شروع پذیره نویسی توسط سازمان خصوصی سازی به صندوق واگذار خواهد شد.

یادآور می شود پذیره نویسی از بامداد روز چهارشنبه ۵ شهریور آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ شهریور جاری ادامه خواهد یافت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.