حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » برای ساختن کشور نیاز به جهادگران واقعی داریم

برای ساختن کشور نیاز به جهادگران واقعی داریمنایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساختن کشور نیاز به جهادگران واقعی داشته و عزت و استقلال مملکت در گرو تلاش آنان است.

...

کاوش نیوز: مسعود پزشکیان در یادواره شهدای روستای محمدآباد شهرستان گرگان اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس تلاشگرانی داشتیم که با تمام وجود برای دفاع از مرز، خاک و ناموس این کشور پای به میدان نهادند و استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی اضافه کرد: در دوره کنونی نیز دشمنان دست از سرما برنمی دارند تا مدیریت جهادی را که خواسته رهبر معظم انقلاب است در مقابل آنها اجرایی کرده و نگذاریم که هدف دشمن محقق شود.
این نماینده مجلس افزود: کوشش همه جانبه برای تحقق آرمانهای انقلاب جهاد اکبر است که در پیش روی ما قرار دارد ،اما متاسفانه در امر مدیریت جهادی دچار مشکل بوده و باید این را بپذیریم.
پزشکیان گفت: اگر نتوانیم عدالت را در جامعه پیاده کنیم باید در محضر شهدا و پروردگار پاسخگو باشیم.
وی همچنین گفت: اینک که قدرت و حکومت و اختیارات در دست ما قرار دارد باید براساس عدالت مدیریت کنیم و برمبنای انصاف عمل نماییم.
نائب رییس مجلس اظهار کرد: مسئولین باید با تمام وجود برای عزت جامعه تلاش کنند و این مسیر با پیروی از سیره شهدا استمرار دارد.
پزشکیان با بیان اینکه در جامعه اسلامی قابل پذیرش نیست یکی درآمد چندصد میلیونی داشته و دیگری با مدرک دکترا بیکار باشد و باید این تبعیض طبقاتی را از بین ببریم، گفت: برای اجرای عدالت و انصاف در جامعه انقلاب کردیم و باید خدمتگزار مردم واقعی باشیم که در این امر نیز متاسفانه مشکل داریم.
وی اضافه کرد: رویه دشمن این بوده که مردم و مسئولان را از هم جدا کند و نیز می خواهند سفره مردم و مسئولین را از هم سوا کند که این از اهداف دشمن است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.