حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » توقیف 7 دستگاه خودرو متخلف در گرگان

سرپرست پلیس راهور گلستان خبر داد؛

توقیف 7 دستگاه خودرو متخلف در گرگان

سرپرست پلیس راهور گلستان گفت: ماموران پلیس راهور گرگان طی گشت زنی های هدفمند و پایش تصویری دوربین های سطح شهرموفق شدند 9 دستگاه از خودروهای مورد نظر را که قصد برهم زدن نظم و آرامش مردم بودند، را شناسایی و در عملیاتی 7 خودرو را توقیف کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز، سرهنگ "عباس بسطامی" سرپرست پلیس راهور گلستان اظهار کرد: بدنبال انتشار کلیپ هایی از رانندگی و حرکات نامتعارف چند جوان در محور ناهارخوردان گرگان و انجام فراخوان هایی از سوی آنان، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس راهور استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رانندگان این خودروها تخلفاتی شامل حرکات نمایشی، پریدن از روی سقف خودرویی به خودروی دیگر و انسداد راه انجام می دادند، افزود: طی هماهنگی با پلیس فتا و مراجع قانونی صفحه مورد نظر در فضای مجازی مسدود شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر رصدهای صورت گرفته مشخص شد هنجارشکنان قصد داشتند هر هفته روزهای تعطیل کارناوال های غیرمجاز راه اندازی کنند، تصریح کرد: در ادامه ماموران پلیس راهور گرگان طی گشت زنی های هدفمند و پایش تصویری دوربین های سطح شهرموفق شدند 9 دستگاه از خودروهای مورد نظر را که قصد برهم زدن نظم و آرامش مردم بودند، را شناسایی و در عملیاتی 7 خودرو را توقیف کنند.

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه اقدام سریع و به موقع پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت ترافیکی، موجب رضایتمندی شهروندان می شود، افزود: خودروهایی که از محل متواری شدند نیز شناسایی و تحت تعقیب می باشند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.