حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » ۱۸ خرده فروش موادمخدر در گنبدکاووس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: ۱۸ خرده فروش موادمخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

...

کاوش نیوز: سرهنگ محمود علی‌فر اظهار داشت: ماموران با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته موفق به دستگیری ۱۸ خرده فروش موادمخدر و کشف مقادیری انواع مواد افیونی در گنبدکاووس شدند.

وی افزود:‌ این عملیات که در چندین نقطه آلوده و پاتوق خرده‌فروشان موادمخدر اجرا شد، مطالبه بیشتر ساکنان این مناطق بود و اجرای آن رضایت شهروندان را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین با اشاره به دستگیری دو سارق با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به انجام ۳۷ فقره انواع سرقت مانند سرقت از امکان خصوصی، موتورسیکلت و احشام اعتراف کردند.

سرهنگ علی‌فر افزود: ماموران با دریافت خبری مبنی بر تردد خودروی حامل بار کود شیمیایی قاچاق، خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۵۹ کیسه کود شیمیایی کشف شد.

وی افزود: کودهای قاچاق به وزن دو هزار و ۹۵۰ کیلوگرم و ارزش ۴۰ میلیون ریال بود که در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک و فعالیت افراد مجرم را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان نیز از کشف هزار و ۳۱۱ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در شهر مرزی اینچه‌برون خبر داد و گفت: ماموران مرزبانی با دریافت اخباری مبنی بر نگه‌داری لوازم بهداشتی قاچاق توسط فردی در اینچه برون با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل وی شده و یک هزار و ۳۱۱ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به همراه سه دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره را کشف کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.