حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » بیش از ۲۲ هزار عدد ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده کشف شد

بیش از ۲۲ هزار عدد ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده احتکار شده کشف شدفرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در راستای مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی در این ایام، ۲۲ هزار و ۲۵۸ عدد اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در استان گلستان کشف شد.

...

به گزارش کاوش نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار روح الامین قاسمی اظهارداشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و نیاز شهروندان به اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس، عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو اقدام به احتکار تجهیزات ضروری مردم و فروش آن در فضای مجازی می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و برابر رصد صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان از طریق روش‌های خاص مهندسی اجتماعی مشخص شد افرادی با درج آگهی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش غیرمجاز اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش به صورت عمده می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ماموران پس از بررسی‌های فنی موفق شدند محل دپوی اقلام احتکاری در شهرستان‌های "گرگان" و "بندرگز" را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از این 2 انبار، 22 هزار و 258 عدد اقلام بهداشتی از جمله 21 هزار و 220 عدد ماسک، 976 عدد دستکش و 62 عدد ژل ضدعفونی کننده کشف شد.

سردار قاسمی با اشاره به دستگیری 2 متهم در این راستا و معرفی آنان به مراجع قضائی، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار اقلام بهداشتی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.