حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » » » فعالیت خودجوش کانون های مساجدگلستان در مقابله با کرونا

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان تشریح کرد؛

فعالیت خودجوش کانون های مساجدگلستان در مقابله با کرونا

فعالیت خودجوش کانون های مساجدگلستان در مقابله با کرونادوخت بیش از ۱۰ هزار ماسک و تهیه اقلام بهداشتی و معیشتی جهت توزیع در بین نیازمندان در سطح استان و ضدعفونی معابر و مساجد

...

به گزارش کاوش نیوز، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجدبا اشاره به گلستان فعالیت خودجوش کانون های مساجد استان در مقابله با کرونا اظهارکرد: کانون های فرهنگی هنری در این شرایط سخت همراه مدافعان سلامت در مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت خودجوش در حال فعالیت هستند.

مهدی بیکی افزود: دوخت بیش از ۱۰ هزار ماسک و تهیه اقلام بهداشتی و معیشتی جهت توزیع در بین نیازمندان در سطح استان و ضدعفونی معابر و مساجد بخشی از اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان است.

وی افزود: کانون فرهنگی هنری قدس در حرکتی مبتکرانه در ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح مسجد اقدام به توزیع مهر اختصاصی، دستکش و مواد ضد عفونی جهت پیشگیری از انتقال بیشتر این ویروس منحوس و دوخت بیش از دو هزار ماسک و توزیع اقلام معیشتی و ضد عفونی در سطح منطقه کرد.

بیکی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری گلشن گرگان اقدام به توزیع بیش از هزار و ۳۰۰ بسته حمایتی شامل؛ برنج، روغن، مرغ، دستمال کاغذی، مواد شوینده، حبوبات، رب، ماکارونی به همت  امام جمعه گرگان در بین نیازمندان کرده است.

وی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید صلبی گرگان با تلاش های بی وقفه و مداوم از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه و محله شروع به فعالیت هایی از قبیل ضد عفونی معابر، توزیع مواد غذایی و برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) به صورت سیار در محله و مسابقه مجازی کرده است.

بیکی همچنین اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری اباعبدا... الحسین (ع) گرگان هم بیش از دو هزار ماسک، ارزاق معیشتی و مواد ضدعفونی کننده در سطح محله توزیع و اقدام به ضدعفونی معابر و مساجد کرد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد گلستان به فعالیت کانون فرهنگی هنری جواد آل محمد آزادشهر اشاره کرد و گفت: این کانون هم با راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دوخت چهار هزار ماسک، ضد عفونی محله و مسجد و توزیع اقلام بهداشتی در سطح شهرستان آزادشهر گام در مقابله با کرونا نهاده است.

بیکی بیان کرد: فعالیت های چشم گیر دیگری در سطح کانون های مساجد استان از قبیل آموزش مجازی پیشگیری از ابتلا به ویروس، دوخت لباس مخصوص ایزوله برای بیماران و کادر پزشکی، دوخت ماسک، توزیع بسته های بهداشتی، جلوگیری از مسافرت اهالی و برگزاری مراسمات و تجمعات در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هم با اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و ارسال پیامک به ائمه جماعات، مدیران، رابطان و اعضای کانون ها آنها را جهت شرکت در مسابقات تدارک دیده شده در سایت بچه های مسجد دعوت کرد.

بیکی گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد طراحی پوسترهای آگاهی بخشی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا و انتشار آن از طریق فضای مجازی برای مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری بوده است.

وی در پایان از راه اندازی پویش های در خانه بمانیم، به نیازمندان کمک کنیم، پویش قرائت زیارت عاشورا، حدیث کساء و ختم صلوات توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خبر داد.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.