حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » تردد از خروجی‌های پنجگانه گلستان همچنان ممنوع است

استاندار گلستان در جلسه امروز پنجشنبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد که رفت و آمد از خروجی‌های پنجگانه استان شامل تنگراه، توسکستان، تیل‌آباد، مراوه‌تپه و نوکنده همچنان ممنوع است.

...

کاوش نیوز: هادی حق شناس اظهار داشت: تردد بین شهرستانی در استان از ۲۳ فروردین بلامانع است اما شهروندان برای جلوگیری از گسترش این بیماری تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: فعالیت مشاغل پر خطر که از ابتدای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی تعطیل شده بود همچنان ممنوع است اما مشاغل کم خطر فعالیت خود را از ۲۳ فروردین آغاز خواهند کرد.

استاندار گلستان ادامه داد: تااطلاع بعدی فعالیت مشاغل پرخطر شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به‌جز فروشگاه‌های سوپرمارکتی‌ها و بهداشتی‌فروش‌ها، پاساژ و مجتمع‌های تجاری، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، آرایشگاه، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود به‌جز رستوران‌ها و آشپزخانه‌های بیرون‌بر، مرکزهای بازی و تفریحیت، باشگاه‌های ورزشی، گرمابه، سونا، تالارهای پذیرایی، قهوه‌خانه، چای‌خانه و تریا ممنوع خواهد بود.

حق شناس ادامه داد: فعالیت تمامی مدارس، آموزشگاه ها، مراکز پیش دبستانی، دانشگاه ها، مهدهای کودک، مراکز فرهنگی مانند سینما، فرهنگسرا، اماکن مذهبی و پارک‌ها، موزه ها، مراکز گردشگری و مراکز تفریحی نیز همچنان تعطیل است.

وی گفت که در مورد فعالیت پاساژها هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد و واحدهای صنفی پلمب شده همچنان بسته خواهند ماند.

وی با تقدیر از همکاری مردم و زحمات شبانه روزی کادر پزشکی استان گفت که در نتیجه این تلاش ها و کاهش تعداد مبتلایان، از هفته آینده تنها در ۴ بیمارستان استان از بیماران مبتلا به ویروس کرونا مراقبت خواهد شد.

استاندار گلستان چند روز قبل گفته بود که ۱۴ هزار نفر از کادر درمانی استان از زمان شیوع کرونا تاکنون، به‌صورت شبانه روزی در حال تلاش برای مقابله با این بیماری هستند. منبع ایرنا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.