حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » مشاوره‌های امیدبخش به شهروندان

سهم روانشناس گنبدی برای مهار کرونا؛

مشاوره‌های امیدبخش به شهروندان

کارشناس روانشناسی حوزه خانواده و عضو هیات علمی دانشگاه گنبدکاووس گفت: سهم من و تمام همکارانم در بحران کرونا، ارایه مشاوره‌های امیدبخش و آماده کردن ذهن و روان جامعه برای استفاده مناسب از فرصت باهم بودن در خانه تا زمان مهار کامل این بیماری است.

...

کاوش نیوز: مژگان میرزا اظهارداشت:‌ به عنوان یک شهروند به وظیفه خود که ماندن در خانه برای قطع زنجیره انتقال کرونا است عمل می‌کنم و به عنوان یک روانشناس نیز به مراجعه‌کنندگان از اقشار مختلف جامعه و کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر این بیماری، مشاوره‌ تلفنی امیدبخش می‌دهم.

وی از شهروندان خواست برای قطع زنجیره سرایت ویروس کرونا با رعایت بهداشت فردی در خانه بمانند و از این فرصت برای ورزش کردن و تقویت قوای جسمانی و انجام بازی‌های خلاقانه دسته جمعی برای تقویت قوای ذهنی استفاده کنند.

این روانشناس گفت: کتاب خواندن، فیلم دیدن و وقت گذرانی با خانواده با برگزاری جمع‌های حافظ و شاهنامه‌خوانی می‌تواند روح و روان مردم را در زمان حضور در خانه، شاد و سرزنده نگه‌ دارد.

دکتر میرزا از مردم خواست از حضور غیرضروری در اجتماع پرهیز کرده و از فرصت در خانه ماندن برای خودسازی و گفتمان سازنده با اعضای خانواده استفاده کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.