حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » هشدار پلیس گلستان به هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری

هشدار پلیس گلستان به هنجارشکنان چهارشنبه‌سوریفرمانده انتظامی گلستان با اشاره به فرارسیدن آخرین چهارشنبه سال و شیوع ویروس کرونا هشدار داد که پلیس بدون چشم‌پوشی با هنجارشکنان و تجمع‌کنندگان چهارشنبه‌سوری برخورد قانونی خواهد کرد.

...

کاوش نیوز: سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: رسیدگی به بیماران کرونایی، وقت و انرژی پزشکان و پرستاران و ظرفیت درمانی گلستان را پر کرده و در این شرایط رسیدگی به مجروحان حادثه چهارشنبه سوری شاید در اولویت کادر درمانی نباشد.

وی از شهروندان گلستانی خواست برای کمک حال پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و جلوگیری از وارد شدن آسیب به همشهریان از قرنطینه خانگی خارج نشده و سطح تماس‌ با یکدیگر را محدود کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضریب اشغال فراوان تخت های بیمارستانی گفت: شهروندان باید با توجه به این نکته مهم از هر اقدامی که موجب وارد شدن فشار بیشتر بر کادر درمانی و بیمارستان های استان می شود خودداری کنند.

وی گفت: همان گونه که همواره اعلام شده، خرید و فروش مواد خطرآفرین، انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش می‌کند، ممنوع بوده و پلیس با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

وی به خانواده ها توصیه کرد مراقب حضور فرزندان خود در تجمعات امشب باشند تا با حادثه ای تلخ و ناگوار، پشیمان نشوند.

وی افزود: نگاه ناجا به چهارشنبه آخر سال یک نگاه اجتماعی است و به موجب قانون با هدف برقراری نظم و امنیت جلوی افراد مخل نظم و امنیت را خواهیم گرفت.

سردار قاسمی ادامه داد: فرمانده انتظامی گلستان جایگزین کردن تفریح سالم به صورت محله محوری در چهارشنبه آخر سال، نگهداری نکردن مواد محترقه در زیرزمین و کنار وسایل برقی و گازسوز و خودداری از ایجاد مزاحمت برای همسایگان و سالمندان را به مردم توصیه کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.