حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » رد صلاحیت ها مانع مشارکت مردم در انتخابات نشود

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به برخی مباحث در خصوص تحریم انتخابات به دلیل تایید صلاحیت نشدن برخی نامزدهای انتخابات مجلس گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت نظام است و نباید کمرنگ شود.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: با کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات، دشمنان شاد و تصورات غلطی خواهند کرد و علاوه بر آن، اگر شما در انتخابات شرکت نکنید کسانی در انتخابات پیروز می شوند که با مطالبات و دیدگاههای شما اختلافات بسیاری دارند.

امام جمعه گرگان گفت: بهتر است که این افراد با کاهش و تنزل دادن دیدگاه‌ها و شاخص‌های خود افرادی را انتخاب کنند که دیدگاه های نزدیک به آنان داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور پیام روشنی برای دشمنان نظام به ویژه آمریکا داشت.

امام جمعه گرگان ادامه داد: دشمنان بدانند جدا کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران یک توهم است و آنها ۴۰ سال است که در این توهم قرار دارند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات یک بار دیگر حمایت خود از آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را متجلی می ‌کنند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به دستاوردهای ایران پس از انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: یکی از بخش های مشهود این دستاوردها، حوزه صنعت دفاعی کشور است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: ساخت موشک با برد ۱۰ هزار کیلومتر پرتاب ماهواره به فضا فقط بخشی از دستاوردهای ایران در حوزه صنعت دفاعی و نظامی است و ایران به جایی رسیده که تمام قاره اروپا تحت پوشش و برد موشک های ما قرار دارد.

امام جمعه گرگان گفت: اقتدار ایران سبب شده تا آمریکای جنایتکار به خودش اجازه ندهد پس از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد دست به حماقت بزند و سر تعظیم در برابر قدرت ایران فرود آورد.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: خوشبختانه با رشادت بزرگمردانی مانند حاج قاسم سلیمانی تمام توطئه ها دشمنان در کشورهای منطقه از جمله عراق و لبنان به ضرر آمریکا و هم پیمانانش به پایان رسیده و ایران برنده اصلی تحولات است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.