حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » از قطع رابطه با آمریکا خوشحالیم

از قطع رابطه با آمریکا خوشحالیم امام جمعه گرگان گفت: از قطع رابطه توسط دولت وقت آمریکا در 19 فرورین سال 59 با کشورمان خوشحالیم چون به نفع ملت و نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.

...

کاوش نیوز: آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب هم یک روز پس از آن در 20 فروردین سال 59 طی پیامی عنوان داشتند که اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم بوده، همین قطع رابطه با ایران است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با طبیعی ارزیابی کردن اشغال سفارت آمریکا در تهران گفت: آنها در پی برنامه ریزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که دانشجویان پیرو خط امام چهره آن ها را آشکار ساختند.
نورمفیدی افزود: آمریکایی ها در آن زمان فکر می کردند که با قطع رابطه کشورمان دچار مشکل می شود ولی امروز که شرایط را با اوایل پبروزی انقلاب مقایسه می کنیم، قطعی روابط به نفع ملت و نظام جمهوری اسلامی شده است.
خطیب جمعه گرگان همچنین با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی، افزود: از ویژگی های این شهید والامقام می توان به روحیه اخلاقی و ایمانی، سرآمد بودن در مسایل نظامی، مدیریت در جنگ تحمیلی، حضور در بسیاری از عملیات دفاع مقدس و نقش موثر در هماهنگی میان نیروهای مسلح و بی قراری برای شهادت اشاره کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.