حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » تقدیر استاندار و امام جمعه گرگان از راهپیمایان گلستانی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور بیانه مشترک از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

...

کاوش نیوز: در این اطلاعیه که آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و هادی حق شناس اعلام کردند آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی که ارمغان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردمی ستمدیده به همراه داشت امروز در سایه زعامت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همراهی مردم غیور ولایتمدار چهل و یکمین سالگرد خود را تجربه کرد.

در این پیام آمده است: حضور بی نظیر مردم ولایت مدار رنگین کمان اقوام ایران زمین از هر قوم و مذهب اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشانه این واقعیت است که مردم شریف گلستان همگام با مردم غیور ایران اسلامی هرگز آرمان ها و ارزش های خود را معامله نمی کنند و در حمایت انقلاب و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با احدی تعارف ندارند.

اینجانبان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به عموم مردم قدرشناس استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و خصوصاً سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از حضور مثال زدنی و بی بدیل مردم انقلابی و شهید پرور گلستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می کنیم.

در این پیام آمده که دشمنان ایران همیشه سرفراز، هرگز و با هیچ گونه تحریم و محاصره اقتصادی به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت و این انقلاب با صلابت راه خود را ادامه خواهد داد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.