حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » طرح‌های اقتصادی دهه فجر در کلاله و ایجاد اشتغال برای ۶۱ نفر

فرماندار کلاله در شرق استان گلستان اعلام کرد: در ایام دهه مبارک فجر ۷۵ طرح شامل ۵۳ پروژه عمرانی و ۲۲ پروژه اقتصادی که برای عملیات اجرایی آنها جمعا ۲۴۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال هزینه شده، به بهره‌برداری می‌رسد و که حاصل آن ایجاد اشتغال پایدار برای ۶۱ نفر است.

...

کاوش نیوز: علی اصغر بیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در کلاله افزود: همزمان با برگزاری جشن های دهه فجر و آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۰۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر افتتاح ۷۵ پروژه، عملیات اجرایی ۳۱ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر۳۶۲ میلیارد و ۴۷۰میلیون ریال نیز در ایام دهه فجر آغاز می‌شود.

بیانی در ادامه به پروژه های مهمی که در ایام الله دهه فجر در شهرستان کلاله به بهره برداری می رسند اشاره کرد و گفت: گلخانه هشت هزار متر مربعی که به وسیله یک بانوی کارآفرین کلاله ای احداث شده، یک واحد دامداری ۵۰ راسی گاو شیری و ۱۶۵ واحد مسکونی روستایی از جمله طرح های مهمی  هستند که بهره برداری از انها آغاز می شود.

فرماندار کلاله همچنین اظهار داشت: آبرسانی به روستای حاجی بیگ جدید از توابع بخش پیشکمر این شهرستان، احداث خط انتقال پروژه آبرسانی به هشت روستای دوردست و کوهستانی دهستان تمران از بخش مرکزی کلاله نیز از طرح های مهمی هستند که عملیات اجرایی این پروژه ها به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.