حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » آغاز عملیات اجرایی 163 پروژه گازرسانی دردهه مبارک فجر در استان گلستان

بمناسبت گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت گاز استان گلستان عملیات اجرایی گازرسانی به 21 روستا و 142 پروژه صنعتی را در سطح استان افتتاح می کند

...

کاوش نیوز: مدیرعامل گازگلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 163 پروژه گاز رسانی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.
مهندس جمال لیوانی دراین رابطه گفت:به میمنت گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این شرکت عملیات اجرایی گازرسانی به 21 روستاب همراه 142 پروژه صنعتی استان را با حضور مسئولین استان آغازمی کند.
وی افزود:از تعداد 21 پروژه روستایی تعداد 10 روستا مربوط به شهرستان مراوه تپه ، تعداد 6 روستا برای شهرستان علی آباد کتول ، 2 روستا برای شهرستان رامیان ، 2 روستا برای شهرستان گنبد و یک روستا نیز مربوط به شهرستان آزادشهر می شود.
جمال لیوانی اظهارداشت:انشاء الله با اجرا و افتتاح این پروژه ها ، حدود 17 هزار و 600 نفر از مردم عزیز به جمع مشترکین این شرکت خواهند پیوست.
وی افزود: در مجموع برای 163 پروژه گاز رسانی که در این ایام عملیات اجرایی آن آغاز می شود بالغ بر 653 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت هزینه خواهد شد .
مدیر عامل گاز گلستان گفت: این شرکت مشکلی در زمینه اجرای پروژه های مذکور ندارد و نیازاست مسئولین محترم وسازمانهای ذیربط ما را در اجرای این پروژه ها یاری نموده و همکاری لازم را در ارائه مجوزهای لازم وآزاد سازی مسیر اعمال نمایند تا وقفه ای در روند اجرای عملیات گازرسانی پیش نیاید. استانداری - چهارشنبه


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.