حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » انتقام ایران از آمریکا رده‌بندی قدرت‌های جهانی را عوض کرد

امام جمعه گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: انتقام ایران از آمریکا با شلیک موشک به پایگاه نظامی این کشور در عراق و حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی، رده‌بندی قدرت‌های جهانی را تغییر داد.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گنبدکاووس اظهارداشت: شلیک موشک به پایگاه آمریکایی به تعبیر رهبر معظم انقلاب به مانند یک سیلی بود اما در پشت پرده آن با از کار انداختن بزرگترین مرکز راهبردی (نظامی) آمریکا در دنیا مستقر در این پایگاه قبل از آغاز حمله موشکی، موفقیت چشم‌گیری برای نظامیان ایرانی در جنگ الکترونیکی به دست آمد.

وی این انتقام را به معنی تمام شدن افسانه شکست‌ناپذیری آمریکا قلمداد کرد و گفت: آمریکا از هر روش و تبلیغی برای کم اهمیت جلوه دادن حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی‌اش در عراق استفاده می‌کند اما ریختن خون سردار شهید قاسم سلیمانی و انتقام بعد از آن، مقدمات اخراج آمریکا از عراق و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرده‌است.

امام جمعه گنبدکاووس غم از دست دادن سردار شهید قاسم سلیمانی را برای ملت ایران بزرگ دانست و افزود: تصویب مصوبه اخراج ارتش آمریکا از عراق توسط مجلس این کشور و همچنین مصوبه کنگره آمریکا مبنی بر محدود کردن اختیارات رییس جمهوری برای اعلام جنگ از جمله برکات شهادت این سردار بزرگ است.

حجت‌الاسلام ترابی خلوص در انقلابی بودن و حمایت از رهبری را از جمله ویژگی‌های بارز سردار شهید قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: تداوم تلاش برای ادامه روند اخراج نهایی آمریکا از منطقه با روحیه صبر و مقاومت و دل نبستن به مذاکره با آمریکا که مقدمه حضور فساد انگیز آن است و زدودن گرد و غبار از چهره انقلاب از برکات شهادت سردار دل‌هاست.

وی با اشاره به سالروز اجرای ننگین طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان، اظهارداشت:‌ به تعبیر رهبری، سیاست راهبردی غرب در مقابل اسلام، عرضه زن برای هرزه شدن با استفاده از ابزار ترویج برهنگی و مخالفت با حجاب است در صورتی که ملت ایران حجاب را به عنوان سبک زندگی عفاف‌آمیز فاطمی قبول دارد.

امام جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت ایام فاطمیه افزود: بر اساس احکام اسلامی هر فردی که در مسیر شکستن حریم حجاب به عنوان الگوی اصلی زن مسلمان برگرفته از سیره فاطمه الزهرا (س) به هر دلیلی حرکت کند، در مسیر ترویج تمدن فاسد استکباری غرب حرکت کرده‌است.

حجت‌الاسلام ترابی ادامه داد: اسلام موافق حضور بانوان در صحنه اجتماعی امین و امن است اما توصیه می‌کند این حضور متناسب با شان آنان باشد و مانع انجام وظیفه اصلی بانوان در منزل و تربیت فرزندان نشود.

وی از همگان خواست در کنار حضور پرشور در مراسم و مجالس فاطمیه، مبلغان فرهنگ فاطمی در جامعه باشند. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.