حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » خونخواهان سردار شهید سلیمانی دلبستگان مقاومت هستند

امام جمعه گنبدکاووس در شرق استان گلستان با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، وی را پدر معنوی مقاومت جهانی توصیف کرد، گفت: خونخواهان سردار شهید سلیمانی نه فقط ملت ایران، بلکه تمام دلبستگان محور مقاومت هستند.

...

کاوش نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گنبدکاووس اظهارداشت:‌ با شهادت سردار سلیمانی،  تمام مستضعفان دنیا برای گرفتن انتقام و رسیدن به پیروزی نهایی در مقابل آمریکا صف‌ آرایی می‌کنند.

وی با اشاره به بیانیه صادره از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: انتقام خون سردار شهید سلیمانی حتما گرفته می‌شود و پیروزی نهایی محور مقاومت می‌تواند اخراح آمریکا از عراق و یا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی، خط انقلاب در داخل کشور خالص‌ترخواهد شد، گفت:‌ آمریکا با این اقدام تروریستی دروازه جهنم را به سوی خود باز کرده و امیدواریم بزودی ریشه آمریکا که سفارت آن در عراق محلی برای اقدامات جاسوسی است، از این کشور و در ادامه از صحنه روزگار برچیده شود.

آخوند عبدالکریم جاور امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در آیین نماز جمعه اهل سنت این شهرستان با محکوم کردن اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، این اقدام را غیرقابل قبول توصیف کرد و رحمت واسعه الهی برای سردار سلیمانی و همراهان شهید وی و صبر برای خانواده‌های آنان مسئلت کرد.

نمازگزاران گنبدکاووس بعد از اقامه نماز با راهپیمایی از محل مصلی امام جعفر صادق تا روبروی دادگاه انقلاب این شهر و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"، تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام و با محکوم کردن شهادت سردار قاسم سلیمانی، خواستار انتقام از عاملان این جنایت شدند.

در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی و اعلام سه روزی عزای عمومی در کشور به این مناسبت، امروز برگزاری روز دوم هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس نیز لغو شد.    

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.