حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » 60 طرح روستایی در نیشابور تسهیلات دریافت کردند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: امسال تاکنون در اجرای 'طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری' در این شهرستان 60 طرح از مجموع 289 طرح معرفی شده، 150 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

...

کاوش نیوز: احمد بوژمهرانی رتبه نیشابور را در پرداخت تسهیلات روستایی پنجم در خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: پرداخت این میزان تسهیلات برای 180 نفر اشتغالزایی کرد.

وی افزود: سهمیه شهرستان نیشابور از کل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری 135 میلیارد ریال در نظر گرفته شده اما در صورت ارائه طرحهای قابل قبول بیش از این میزان نیز به متقاضیان پرداخت می شود.

معاون فرماندار نیشابور به معرفی طرحهای گردشگری، صنعتی و شرکتهای دانش بنیان برای دریافت تسهیلات به کارگروه استانی اشتغال اشاره و بیان کرد: تسهیلات پرداخت شده برای طرحهای سرمایه ثابت با نرخ شش درصد کارمزد تا سقف بازپرداخت شش سال و برای طرحهای سرمایه در گردش با نرخ 10 درصد تا سقف بازپرداخت 18 ماه تسهیلات از محل صندوق ذخیره ارزی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تعداد طرحهای معرفی شده برای دریافت تسهیلات در مقایسه با میزان مبالغ پرداختی در نیشابور کمتر از میانگین خراسان رضوی است که نشان دهنده کیفیت بالای طرحها می باشد. در بازدیدهای به عمل آمده از طرحهای دریافت کننده تسهیلات نیز تعدادی به بهره برداری رسیده و بقیه در حال اجرا هستند لذا انحراف در این حوزه نزدیک به صفر است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.