حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » شهید سلیمانی سرمایه بزرگ کشور است

نتیجه تصویری برای عکس استاندار گلستاناستاندار گلستان گفت: شهید سلیمانی سرباز واقعی وطن و سرمایه بزرگ اجتماعی کشور بود و بدون شک شهادت این سردار رشید اسلام موجب تقویت وحدت ملی خواهد شد.

...

به گزارش کاوش نیوز،هادی حق‌شناس  در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: شهید سلیمانی به معنای واقعی سرباز وطن و سرمایه بزرگ اجتماعی کشور بود و بدون شک شهادت این سردار رشید اسلام موجب تقویت وحدت ملی خواهد شد.

وی گفت: اقدامات سردار سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس ایران، امنیت کشور را تضمین کرد و باید سال‌ها بگذرد تا همگان بدانند خداوند چه نعمت بزرگی را به ما اعطا کرده بود.

استاندار گلستان افزود: راه و منش سردار سلیمانی به عنوان سرمایه عظیم اجتماعی باید در بین آحاد مردم تبیین شود چرا که در حرف و عمل ایشان گرایش‌های جناحی و سیاسی وجود نداشت.

وی اظهارداشت: ایشان به واقع در خدمت مردم، انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبری بود و شهادت ایشان بی تردید موجب تقویت وحدت ملی خواهد شد.

وی تأکید کرد: همانگونه که زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برکات فراوانی داشت شهادت ایشان نیز منافع ملی ما و جبهه مقاومت را تقویت می‌کند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.