حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » اقتصاد مقاومتی راه خودکفایی ایران است

امام جمعه گنبدکاووس در شرق استان گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر وضعیت رو به نابودی آمریکا و بی‌فایده بودن مذاکره با این کشور گفت: در شرایط کنونی تحریم و فشارهای اقتصادی، ایران با اقتصاد مقاومتی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی ایران به خودکفایی خواهد رسید.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس همچنین با غیرواقعی خواندن استیضاح ترامپ گفت: رای آوردن استیضاح وی در مجلس نمایندگان آمریکا یک دعوا و جنگ قدرت برای تاثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.

وی با بیان اینکه اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه با ۲۳۰ رای موافق در مقابل ۱۹۷ رای مخالف به استیضاح ترامپ رای مثبت دادند اظهار داشت: ترامپ سومین رییس جمهوری این کشور است که به صورت رسمی مورد استیضاح قرار می‌گیرد اما تاکنون هیچ یک از رییسان جمهوری آمریکا از طریق استیضاح از مقام خود برکنار نشدند.

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه با ابراز خوشحالی از اینکه فردی نزدیک به حزب‌الله مامور تشکیل کابینه در لبنان شد گفت: با این انتخاب، جلو آتش افروزی بزرگ برای خراب کردن دستاوردهای مقاومت گرفته شد.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا از مردم خواست یلدای فرهنگی را در خانه‌هایشان برگزار کنند و با کنار گذاشتن کینه ها، شبی خاطره انگیز را در کنار عزیزان خود بگذرانند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در گلستان گفت: جمع‌بندی مطالب ارائه شده در این اجلاسیه حکایت از آن دارد که برپایی نماز در ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و پادگان‌ها باید مقدمه‌ای بر برپایی نماز در مساجد و برپای هر چه باشکوه تر آن باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.