حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » زیرساخت‌های ارتباطی در آزادشهر تکمیل شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

زیرساخت‌های ارتباطی در آزادشهر تکمیل شده است

زیرساخت‌های ارتباطی در آزادشهر تکمیل شده استوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جمع نخبگان شهرستان آزادشهر، از تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز، عیسی زارع‌پور، در جمع نخبگان شهرستان آزادشهر، از تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبر زیر دریا کشیده شده و جزایر سه‌گانه به کشور وصل شده است، گفت: در دو سال گذشته ۹ ماهواره به فضا پرتاب و بعد از ۱۰ سال زیست در فضا احیا شده است.

زارع‌پور همچنین از ارائه اینترنت پرسرعت ۹۰۰ مگابیت بر ثانیه در آزادشهر خبر داد و گفت: این فناوری هنوز به‌صورت رسمی در تهران راه نیفتاده است.

وی همچنین اعلام کرد که در هر شهر ۲ اپراتور ارتباطات ثابت وجود دارد و برای ایجاد رقابت، بالارفتن کیفیت خدمات و ارزان‌تر شدن قیمت‌ها یک سال است که به اپراتورهای دیگری غیر از مخابرات مجوز ارائه خدمات داده شده است.

زارع‌پور در ادامه با اشاره به صنعت فضایی نیز گفت: باتدبیر و راهنمایی رهبر انقلاب از سال ۱۳۸۷ دارای صنعت فضایی هستیم و جزء ۱۰ کشوری که چرخه کامل دارند هستیم. یعنی هم پایگاه فضایی داریم، خودمان ماهواره می‌سازیم و خودمان پرتاب می‌کنیم.

وی افزود: در دو سال گذشته ۹ ماهواره پرتاب کردیم که معادل پرتاب‌های ۱۰ سال گذشته بود و انشا الله تا پایان سال چند پرتاب متنوع دیگر هم خواهیم داشت.

زارع‌پور همچنین از اتصال بیش از ۵۳۰۰ روستا به اینترنت در مدت‌زمان وزارت خود خبر داد.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان بیان کرد: دولت در همه حوزه‌ها در حال تلاش است تا کشور به ریل پیشرفت برگردد. دولت دنبال حل مشکلات کشور است، برخی مشکلات در کوتاه‌مدت رفع می‌شود و برخی به زمان نیاز دارد. مسیر حرکت دولت، مسیر حل تمامی مشکلات کشور است.

انتهای خبر/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.