حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » قلم هایی که در راستای کمک و تقویت پیشرفت استان باشد ثواب است

قلم هایی که در راستای کمک و تقویت پیشرفت استان باشد ثواب استفرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: قلم و گفتاری که در راستای کمک و تقویت پیشرفت استان باشد ثواب است و غیر از این نفس شیطانی است.

...

به گزارش کاوش نیوز، سردار علی ملک شاهکوهی در آئین تجلیل از دست اندرکاران اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزارشد، اظهار کرد: کسانی که با قلم و گفتارشان در جامعه امیدآفرینی را تزریق می‌کنند در حقیقت جهاد انجام می‌دهند قلم و گفتاری که در راستای کمک و تقویت پیشرفت استان باشد ثواب است و غیر از این نفس شیطانی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به هیچ‌کسی وابسته نیست، تصریح کرد: اگر هر کدام از ما نباشیم هیچ خلائی در این انقلاب به وجود نمی‌آید، امام خمینی (ره) با آن عظمت از بین ما رفتند اما انقلاب اسلامی با قوت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد برای اینکه این انقلاب، خدا و امام زمان (عج) را دارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه اجرای بی‌نظیر برنامه‌های «بسیج» ثمره اخلاص در عمل است، گفت: در استان گلستان ۴ هزار گروه جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند و ما مدیون بسیج هستیم، خدا را شاکریم که به ما منت نهاد در لباس مقدس پاسداری خادم مردم باشیم.

سردار ملک‌شاهکوهی خطاب به بسیجیان و پاسداران گفت: به وجود تک‌تک شما افتخار می‌کنم امسال دست به دست یکدیگر در سایه اتحاد و همدلی شاهد برنامه‌های خوبی در سراسر استان به مناسبت هفته بسیج بودیم.

وی با یادآوری عملیات کربلای چهار و پنج ابراز کرد: رزمندگان در عملیات کربلای پنج عاشورا را در آن نقش کردند و ما در هر جایی که هستیم باید درس‌های دفاع مقدس را برای نسل جدید تبیین کنیم. 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با قدردانی از تلاش‌های عوامل برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت گفت: همه استان پای کار آمدند مدیران به کمک ما آمدند و ما را با همه وجود کمک کردند و برگزاری این اجلاسیه باعث سربلندی استان در سطح کشور شد.

سردار ملک‌شاهکوهی توضیح داد: وحدت، انسجام و همدلی و کار برای رضای خدا باعث شد شاهد باشکوه برنامه‌های هفته بسیج در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه این روزها حضور شهدا در گلستان همانند باران رحمت بر مردم نازل شده است، گفت: تشییع باشکوه شهدا و پدر شهیدان بهمنی‌نژاد که با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: مردم گلستان در روزهای آینده میزبان رئیس‌جمهور پرتلاش و جهادی خواهند بود و استان نشان خواهد داد مهمانواز خوبی برای خدمتگزاران خود خواهند بود.

سردار ملک‌شاهکوهی افزود: انتخابات پایان سال اتفاقی است که در سرنوشت کشور، استان و شهرستان بسیار حائز اهمیت است و با حضور پررنگ در این انتخابات سهم زیادی در آینده روشن کشور داشته باشیم و همه نقشه‌های استکبار را که تمام توان خود را برای ناامید کردن مردم گذاشته‌اند و می‌خواهند که مردم را از حضور در این انتخابات ناامید کنند را نقش بر آب کنیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت جانفشانی شهدا و ایثارگری ایثارگران و همراهی مردم عزیز به پیروزی رسید و حفظ آن به پشتوانه مردمی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.