حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از بانوی خبرنگار آمر به معروف

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از بانوی خبرنگار آمر به معروفمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از بانوی خبرنگار آمر به معروف که از سوی یک هنجارشکن مورد هتک حرمت و اهانت قرار گرفته بود تقدیر کرد و کنشگری در این بخش را مهم خواند.

...

به گزارش کاوش نیوز، الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با حضور در منزل بانوی خبرنگار آمر به معروف که از سوی یک هنجارشکن مورد هتک حرمت و اهانت قرار گرفته بود دلجویی و تقدیر کرد.

الهام متین گفت: حضور فعالانه و اقدام ارزشی بانوی خبرنگار گلستان در راستای احیای فریضتین در جامعه که در سایه عنایت پروردگار با دلی سرشار از عشق به ارزش‌های اسلامی و توجه به شهیده راه ولایت و امر به معروف و نهی از منکر حضرت فاطمه (س) صورت پذیرفت بسی قابل تقدیر است.

وی افزود: آرزوی اجر معنوی برای شما از درگاه پروردگار دارم و امیدوارم در سایه عنایت خاصه امام زمان (عج) و تحت فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همچون گذشته در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل موفق باشید.

 

لازم بذکر است، یک خبرنگار گلستانی بر حسب وظیفه دینی خود به یکی از هنجارشکنان حجاب که در ایام فاطمیه اقدام به بلند کردن صدای موسیقی حرام آن هم با وضع بسیار نامناسب حجاب در میدان شهرداری کرده بود تذکر داد و توسط فرد بی‌حجاب مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.