حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » تجمع کادر درمان و دانشجویان علوم پزشکی گلستان در محکومیت جنایت اسرائیل

تجمع کادر درمان و دانشجویان علوم پزشکی گلستان در محکومیت جنایت اسرائیل کادر درمان و دانشجوبان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در اعتراض به بروز فاجعه انسانی در بیمارستان المعمدانی غزه به دست اسرائیل تجمع کردند.

...

کاوش نیوز، قشر‌های مختلف مردم مانند کادر سلامت و درمان، ورزشکاران، فرهیختگان، دانشگاهیان و هنرمندان به شهادت رساندن حدود هزار نفر از مردم بیگناه غزه را جنایتی بزرگ خواندند و در تجمعات مختلف خواستار مبارزه و اقدام جامعه جهانی عیله رژیم اشغالگر قدس شدند.

این تجمع در شهرستان‌های مختلف از جمله گنبدکاووس از ساعت ده صبح امروز ۲۶ مهر با حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم و امامان جمعه شیعه و اهل سنت این شهر در میدان انقلاب ابتدای خیابان طالقانی شرقی برگزار شد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد گرگان هم برای محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه تجمه کردند.

در شهر گرگان هم کادر درمان بیمارستان شهید صیاد شیرازی با تجمع در محوطه این بیمارستان این جنایت هولناک را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌هایی مانند مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از استکبار و رژیم منحوس اسرائیل فریاد زدند.

در پی بروز فاجعه انسانی به دست رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل و به شهادت رساندن حدود هزار نفر در بیمارستان المعمدانی غزه امروز در کشورمان عزای عمومی اعلام شده است و موج اعلام انزجار گلستانی‌ها در شهر‌های مختلف استان از این رژیم فاسق ادامه دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.