حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » مردم همچنان پای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و در صحنه حضور دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

مردم همچنان پای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و در صحنه حضور دارند

 مردم همچنان پای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و در صحنه حضور دارند

 

سیدعلی مهاجر:دشمنان انقلاب در قالب جنگ ترکیبی و فضای مجازی با کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای یا با شبهه افکنی و آمارسازی نادرست به دنبال آسیب زدن به ایمان و امید به آینده مردم هستند.

...

 

رقیه بشارت نیا،سیدعلی مهاجراظهار کرد: با وجود تبلیغات نادرست دشمنان علیه نظام و خدمات دولت مردم همچنان پای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و در صحنه حضور دارند.

 

 

به گزارش کاوش نیوز،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در مراسم افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی متمرکز ۲۴۳ پروژه هفته دولت شهرستان مینودشت گفت: در عزاداری های محرم دشمن فضاسازی منفی کرد که کسی شرکت نمی‌کند یا بانوان بی حجاب به مراسم خواهند آمد اما همه دیدند که مراسم های محرم امسال پرشورتر از قبل و با رعایت شئونات اسلامی برگزار شد.

به گفته وی در برپایی تعداد موکب های مردم گلستان برای اربعین حسینی در کشور عراق از ۲۰ به ۲۵ و در داخل استان هم از ۱۷۹ به ۲۵۰ موکب افزایش یافته است.

 

 

وی افزود:دشمنان انقلاب در قالب جنگ ترکیبی و فضای مجازی با کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردهای یا با شبهه افکنی و آمارسازی نادرست به دنبال آسیب زدن به ایمان و امید به آینده مردم هستند.امروز تنها راه مقابله با جنگ دشمن جهاد تبیین است و هفته دولت هم بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت های آن بالاخص دولت سیزدهم است.

مهاجر تصریح کرد:نظام اسلامی و دولت های آن خدمات زیادی برای مردم انجام داده اند که قابل قیاس با دوران رژیم طاغوت نیست.

 

 

 

وی ادامه داد:دشمن برای انتخابات امسال عدم همراهی نخبگان برای ثبت نام و مشارکت ۱۰ درصدی واجدین شرایط را پیش بینی کرده اما تعداد داوطلبان ثبت نامی ما در استان گلستان ۲ برابر دوره قبل و ثبت بانوان هم ۲۲۹ درصد رشد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:امروز جهاد تبیین که به فرموده رهبر معظم انقلاب یک فریضه فوری و قطعی است باید مورد توجه همگان بالاخص کارکنان دولت و مدیران قرار گیرد.

مهاجر افزود: وظیفه همه ماست که با حفظ وحدت و همبستگی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ها ادامه دهیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.