حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » همدلی و وحدت نیاز کنونی کشور است

معاون استاندار گلستان:

همدلی و وحدت نیاز کنونی کشور است

 همدلی و وحدت نیاز کنونی کشور است معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و شرکت گسترده در انتخابات دوم اسفند را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این شرایط سخت بیش از هر زمانی نیازمند همدلی، رفاقت و با هم بودن هستیم.

...

کاوش نیوز: عبدالرضا چراغعلی درمراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی متمرکز پروژه‌های ویژه دهه فجر شهرستان کلاله در شرق گلستان، یادآور شد: تنوع دیدگاه برای توسعه سیاسی جامعه لازم است ولی اکنون وقت مناسبی برای سر دادن شعارهایی مثل اصول گرا یی، اصلاح طلب و یا اعتدالگرایی نیست.

وی خطاب به نامزدهای نمایندگی مجلس هم گفت: نمازها در عین رقابت با رقیبان انتخاباتی خود، رفاقت را هم باید مورد توجه قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول برگزاری انتخابات اعلام می‌کنم که برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در گلستان، تمام قد ایستاده‌ایم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات برای برپایی انتخابات سالم سوگند یاد کرده‌اند و افرادی که در انتخابات آرای لازم را کسب کرده و مورد تائید دستگاه‌های نظارتی قرار گیرند ، به عنوان منتخب مردم بایستی مورد قبول همگان قرار گیرند.

چراغعلی با بیان اینکه درآستانه دو رویداد مهم در کشورمان قرار داریم، تصریح کرد: با توجه به توطئه‌های مختلف دشمنان، قشرهای مختلف مردم یکپارچه و متحد در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات دوم اسفند سالجاری حضور گسترده و با شکوه داشته باشند.

در این مراسم فرماندار کلاله نیز با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌ های دشمن علیه کشورمان، گفت: مردم ایران با وجود فشارها و تحریم‌های دشمن روی پای خود ایستاده اند و دشمنان نتوانستند خللی در وحدت و انسجام مردم وارد کنند.

علی‌اصغر بیانی ادامه داد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی کشورمان و به مناسبت دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی پروژه های متعدد اقتصادی، عمرانی، خدماتی و زیربنایی در جای جای کشورمان هستیم.

فرماندار کلاله به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های ویژه دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشن‌های دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۰۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز شد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله و آخوند محمدامین آدینه امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر این شهرستان، پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی، توطئه های مختلف دشمنان، حضور چند میلیونی مردم کشورمان در تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی و ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی۲۲بهمن و انتخابات دوم اسفند سخنرانی کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.