حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » بیش از 390 هزار بازدید نوروزی از جاذبه های تفریحی علی آباد کتول به ثبت رسید

بیش از 390 هزار بازدید نوروزی  از جاذبه های تفریحی علی آباد کتول به ثبت رسیدسخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان و مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: افزون بر ۳۹۰هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی علی‌آبادکتول در ایام طرح نوروزی به ثبت رسیده است.

...

کاوش نیوز- سمیرا سبزه: سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان سیزدهم فروردین ۳۹۰هزار و ۹۸۵ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان علی‌آبادکتول به ثبت رسیده است.

 مسعود زیارتی  با اشاره به اینکه  در این بازده زمانی تعداد ۲۳۵هزار و ۷۳۰ بازدید از جاذبه‌های طبیعی، ۱۳۱هزار و ۶۰۵ بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز و ۲۳هزار و ۶۵۰ بازدید از مراکز صنایع‌دستی این شهرستان به ثبت رسیده است افزود:  از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری تعداد ۱۳هزار و ۲۸۹ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری علی‌آبادکتول به ثبت رسید.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان  گفت: در این مدت ۸هزار و ۳۱۳ نفر-شب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند.

زیارتی اظهار داشت: در مدت مذکور همچنین ۴هزار و ۱۲۲ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و ۸۵۴ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان را برای اقامت انتخاب کردند. و در این زمان تعداد ۱۵۱ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.