حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » حریق در طبقه فوقانی مرکز نگهداری کودکان در گرگان

حریق در طبقه فوقانی مرکز نگهداری کودکان در گرگانرئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با بیان اینکه حریق در طبقه فوقانی مرکز نگهداری کودکان صورت گرفته افزود : پس از حضور نیروهای عملیاتی در محل ابتدا عملیات تخلیه اضطراری انجام شده است و با همکاری آتش نشانان و همسایگان کودکان از داخل ساختمان دود گرفته خارج شدند.

...

کاوش نیوز-رقیه بشارت نیا،موسی‌الرضا صفری در خصوص جزئیات حادثه آتش‌سوزی در مرکز نگهداری کودکان گفت: این حادثه در ساعت ۱۶:۳۶ امروز (جمعه) به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره دو و شش و یک تیم کمکی از ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در استرابادی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حریق در طبقه فوقانی مرکز نگهداری کودکان صورت گرفته افزود : پس از حضور نیروهای عملیاتی در محل ابتدا عملیات تخلیه اضطراری انجام شده است و با همکاری آتش نشانان و همسایگان کودکان از داخل ساختمان دود گرفته خارج شدند.

صفری ادامه داد : خوشبختانه با تلاش آتش نشانان حریق بسرعت مهار و از سرایت آن به ساختمانهای مجاور جلوگیری بعمل آمد .

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اضافه کرد: تا این لحظه طی گزارشهای اعلامی حدود بیست کودک از داخل ساختمان خارج شده اند .

وی یادآوری کرد: هم اکنون آتش نشانان در محل حادثه مشغول هستند و خبرهای تکمیلی پس از پایان عملیات امداد و نجات اعلام خواهد شد.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.