حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » برگزاری ۱۶ برنامه قرآنی شاخص با محوریت شعار از تبیان تا تبیین

تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت این ایام، یک هزار و 400 برنامه در 44 محور را پیش بینی کرده که تا پایان بهمن در سطح استان برگزار می شود.

...

کاوش نیوز- رقیه بشارت نیا، حجت الاسلام گرزین گفت:  ۱۶ برنامه قرآنی شاخص با محوریت شعار از تبیان تا تبیین و اجرای پویش رسانه‌ای پرچم افتخار را از جمله برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان است که در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار میشود.

همچنین وی از حضور کاروان قرآنی فجر انقلاب در مساجد شیعه و سنی استان گلستان خبر داد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت این ایام، یک هزار و 400 برنامه در 44 محور را پیش بینی کرده که تا پایان بهمن در سطح استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد:در این ایام ۴۴ برنامه ویژه با محوریت هیئت‌های مذهبی با موضوع جهاد تبیین پیش بینی شده است.

حجت الاسلام گرزین در  ادامه گفت : در این ایام، یک هزار و 400 برنامه روایت پیشرفت با حضور اعضای تشکل دختران حاج قاسم در مساجد گلستان برگزار می شود و کاروان قرآنی فجر انقلاب در مساجد شیعه و سنی استان حضور می یابند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.