حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » صدور ۱۵۲۹ هنر کارت برای هنرمندان گیلانی

رئیس گروه هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به صدور هزار و ۵۲۹ هنر کارت برای هنرمندان گیلانی، گفت: تاکنون هزار و ۳۱۴ هنر کارت اعطا شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: سجاد کوچکی نژاد با اشاره به اینکه صدور و اعطای هنر کارت یکی از بزرگترین خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان بوده است، اظهار کرد: این کار از طریق صندوق اعتباری هنر انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون از سوی این صندوق هزار و ۵۲۹ هنر کارت برای هنرمندان گیلانی صادر شده است، گفت: از این تعداد هزار و ۳۱۴ کارت به هنرمندان اعطا شده است.

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: ۲۱۵ هنرمند هنوز کارت‌های خود را دریافت نکرده اند که باید نسبت به دریافت و فعال کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان گیلانی نیز در نوبت صدور و دریافت هنر کارت هستند، اضافه کرد: صندوق اعتباری هنر به تدریج در حال صدور و اعطای این هنر کارت‌ها است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته نیز مهم‌ترین وعده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مبنی بر پرداخت سه ماهه نخست بیمه هنرمندان تحقق یافته است، گفت: این موضوع در حال انجام است.

وی در ادامه به برخی مزایای هنر کارت اشاره و تصریح کرد: هنر کارت علاوه بر کارت شناسایی، یک کارت هوشمند تحت شبکه بانکی است که بانک آینده پشتیبانی از این کارت‌ها را برعهده دارد.

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: مقرر شده صندوق اعتباری هنر با برخی از مراکز فروش، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز گردشگری قرارداد ببندد که در این صورت هنرمندان می‌توانند از مزایا و خدمات این مراکز با تخفیفات در نظر گرفته شده بهره مند شود.

وی با بیان اینکه با توجه به قابلیت‌های بانکی این کارت، افزایش تعداد تراکنش سبب می‌شود که سود حاصل از آن به خود هنرمندان بازگردد، افزود: تنها به اعضای صندوق هنر می‌توانند هنر کارت دریافت کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.