حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » ۸۵ درصد دانش آموزان مقاطع مختلف گیلان عضو شبکه شاد هستند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان گفت: براساس آخرین گزارش های دریافتی از سامانه شاد از مجموع ۳۶۹ هزار و ۶۵۲ دانش آموز این استان به طور میانگین ۸۵ درصد از تمام مقاطع و دوره ها عضو شبکه شاد هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جابر اخلاقی اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۸۴.۳۶ درصد در شبکه شاد فعال هستند که به طور میانگین روزانه به مدت حدود ۵۵ دقیقه از شبکه شاد استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه این آمارها بر اساسی آخرین گزارش های دریافتی از سامانه شاد مربوط به هفته اول و دوم دی ماه است، اضافه کرد: در این مدت دانش آموزان عموما آزمون های نیمه اول را در شبکه شاد می گذرانند.

وی خاطر نشان کرد: مدرسه تلویزیونی ایران، سیستم های مدیریت یادگیری درسنامه، کلاس های حضوری و استفاده از تلفن های ثابت با شماره تلفن ۲۰۲۵ روش های متنوع ارایه آموزش در نیمه اول سال تحصیلی جاری بوده که در سراسر استان با توجه به اقتضای شرایط مکانی و تصمیمات ستاد کرونا انجام گرفته است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان درباره استفاده از تلفن های ثابت با شماره ۲۰۲۵ بیان داشت: آموزش و پرورش با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان صدای محتوای آموزشی تولید شده را از طریق خط تلفن ثابت ۲۰۲۵ با هدف کیفیت بخشی فضای یادگیری و یاددهی در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

با شیوع ویروس کرونا از سال گذشته آموزش از طریق شبکه آموزش دانش آموزی "شاد" یکی از راه های ارتباط معلمان با دانش آموزان و ارایه محتوی آموزشی به آنان است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.