حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران تا ریشه کنی استکبار ادامه دارد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران تا ریشه کنی استکبار ادامه دارد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و شعارهای آن همچنان زنده است، تاکید کرد: تا زمانی که غارتگری، جنایت و زورگویی ایالات متحده وجود دارد، شعار «مرگ بر آمریکا» ملت ایران نیز ادامه خواهد داشت.

...

کاوش نیوز: آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه قم در مصلای قدس این شهر، ادامه داد: در مسیر پرفراز و نشیب چهل ساله انقلاب، ملت ایران با پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مسیر حرکتی خود رشد کرد و به پیشرفت دست یافت و مشکلات را از پیش پای خود برداشت.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب، خلف صالح امام خمینی (ره) است گفت: معظم له راه معمار کبیر انقلاب را با قدرت و با صلابت ادامه می دهد، کشور را از تمام بحران‌ها خارج و مسیر پیشرفت کشور را سرعت بخشیده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ایجاد انقلاب با همت‌های بلند میسر شد و استمرار آن نیز با همت ادامه خواهد داشت که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر همت ملت و جوانان ایران تاکید کرده اند.

آیت الله یعقوبی، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به بهای اندک بوجود نیامده است، گفت: انقلاب با همت افراد شاخص، علمای بزرگ و مجاهدت‌های ایثارگرانه جوانان محقق شد و به طور قطع انقلاب اسلامی نیز با همت جوانان و مردم خود مسیر مقابل را با قدرت ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی سه گام تاکید شده در بیانیه گام دوم انقلاب است اظهار داشت: بشریت تشنه عدالت، تقوا و کرامت است و انقلاب اسلامی آب گوارایی برای نجات ملت‌ها از گرفتاریهاست.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نسبت به غفلت از آرمان‌های انقلاب هشدار داده اند چرا که دشمن هیبت، قدرت و هویت ما را نشانه گرفته است به همین دلیل ملت باید بیدار بوده و نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار و بیدار باشد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن ۹۷ در بیانیه ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه مبادا وسوسه خناسان موجب تردید جوانان شود گفت: انقلاب اسلامی، دشمنی به نام استکبار دارد و تا استکبار وجود دارد، شعارهای کوبنده انقلاب نیز علیه مستکبران وجود داشته و ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن، انقلابی و متخصص را ضرورت و نیاز کشور دانست و تاکید کرد: مسئولان باید در دستگاه‌های اجرایی جوانان متخصص، متعهد و انقلابی را در امور جامعه به کار گیرند چرا که بسیاری از پیشرفت‌های کشور با همت جوانان ایجاد شده است.

آیت الله یعقوبی ادامه داد: استفاده از منابع طبیعی و ظرفیت‌های موجود در کشور، توجه به اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، کاهش وابستگی به نفت و خارج از جمله و حمایت از محرومان و پابرهنگان نکاتی است که در بیانیه گام دوم بر آنها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه تحلیل‌های اشتباه نباید موجب غفلت جوانان، مردم و مسئولان باشد گفت: برخی ادعا می‌کنند که اگر در مقابل استکبار انعطاف نشان دهیم مشکلات کشور برطرف می‌شود که این تحلیلی غلط است چرا که آنها با اصل نظام و انقلاب مخالف هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه مسئولان و ملت ایران نباید در مقابل جریان‌های استکباری منفعل باشند، اظهار داشت: مقاومت در برابر مستکبران جواب می‌دهد و امروز فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و به الگویی موفق در منطقه تبدیل شده است.

آیت الله یعقوبی گفت: توجه به ظرفیت‌های داخلی امکان ایجاد اقتصادی پویا و پررونق در کشور وجود دارد و ارتقای کمی و کیفی تولیدات در سال رونق تولید نشان دهنده این است که قدرت «ما می توانیم» در جامعه نهادینه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی تاکید کرد: بلند همت بودن، قدر دانستن برکات و دستاوردهای انقلاب، غفلت زدایی و هوشیاری نسبت به حرکت در مسیر آمان های انقلاب از جمله محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی درادامه قرآن، ولایت، ماه رمضان و نماز جمعه را از جمله سفره‌های معنوی الهی دانست و گفت: باید آحاد جامعه با شناخت این نعمت‌های الهی، نسبت به درک و استفاده از این نعمت‌ها کوشا بود.

آیت الله یعقوبی، ولایت را از جمله نعمت‌های مهم الهی دانست و ادامه داد: مردم با خدا، پیامبر، اولی الامر و ولایت عهد و پیمان بسته اند که باید به این عهد و پیمان خود وفادار بوده و به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یکی از سفره‌هایی است که به برکت انقلاب اسلامی به ملت مسلمان ایران اسلامی عطا شده است، اظهار داشت: ۹۰۰ امام جمعه هم اکنون در کشور وجود دارد که هر هفته مردم را با معارف اهل بیت (ع) آشنا و نسبت به مسائل روز کشور آشنا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، نماز جمعه را خیری مستمر در جامعه دانست و گفت: نمازجمعه موجب پاکی دل‌ها از غفلت‌ها و جهالت‌ها می‌شود و پیام نماز جمعه ذکر و علم است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.