حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » بیانیه گام دوم انقلاب توسعه بخش روابط با کشورهای دیگر است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: راهبردهای ارایه شده در قالب بیانیه گام دوم انقلاب روابط 2 جانبه با کشورهای صلح طلب و غیر استعمارگر را توسعه می دهد.

...

کاوش نیوز:  «محمد ابراهیم رضایی» افزود: مقام معظم رهبری بر روابط خارجی در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید می کند که ایران صلح دوست است و در صورتی که منافع ملی، عزت و استقلال 2 طرف دیده شود، می توان به توسعه روابط دوجانبه امیدوار بود.

وی ادامه داد: این بیانیه تحقق روابط خارجی آینده ایران را در دنیا طوری ترسیم می کند که ارتباط و توسعه مناسبات با ایران مولفه اساسی است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهدافی که در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص‌ شده است، گفت: با تحقق بیانیه گام دوم، کشور همچون گذشته به اوج عزت، اقتدار و پیشرفت می رسد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب برای یک دوره دیگری چشم‌انداز آینده کشور را ترسیم کردند و نشان دادند که این نظام از استحکام لازم برخوردار است و افق روشنی در مسیر خود دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در چهار دهه انقلاب در مقطعی که انقلاب نو پا بود، مورد تهاجم قرار گرفت و تحریم ها و فشارهای برای خشکاندن این نهال اعمال شد.

رضایی افزود: با این وجود این نهال تبدیل به درخت تنومند، قوی و بلند قامتی شد که با گذر از موانع و با اتکای بر نیروی خلاق و توانمند جوانان به اهداف خود رسید.

نماینده مردم خمین در خانه ملت ادامه داد: این مسیر و چراغ راه در بیانیه مقام معظم انقلاب ترسیم شده و اگر مسیر با ایمان به خداوند و اتکای به دانش و سرمایه داخلی و استفاده از جوانان ادامه یابد، آینده درخشانی پیش رو است.

رضایی بر نقش پررنگ جوانان در گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: جوانان با اتکا بر خلاقیت، همت و تلاش، آینده کشور را به بهترین وجه می سازند و به سمت تحقق اهداف درخشان و آرمان های انقلاب پیش خواهند رفت.

وی بیان کرد: در دهه پنج انقلاب کشور مقام معظم رهبری چهار دهه انقلاب را به خوبی ترسیم کردند و مسئولان جهادی و انقلابی و همه‌کسانی که تعلق‌ خاطر به این کشور و نظام‌ دارند باید با تمام توان برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کنند.

مقام معظم رهبری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبردهایی را به عنوان گام دوم انقلاب اعلام فرمودند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.